beantwoord

Levering HTC Desire Eye

• 12 mei 2015
  • 1 reactie
  • 679 x bekeken

Ik zit nu inmiddels al 3 weken te wachten op mijn mobiel ( met nummerbehoud). Elke keer wordt je van kastje naar de muur gestuurd of krijg je een antwoord dat ze niet weten wanneer hij komt.. ( Opd geeft aan dat het wachten is tot tele2 deze vrij geeft) Waarom bieden jullie dan nog steeds aan?? Het is dat ik een leentoestel heb van iemand, maar zolang zou je niet moeten hoeven wachten.. ik zit er sterk aan te denken om toch het contract maar niet door te laten gaan en gewoon naar de winkel te gaan om een mobiel daar maar gelijk op te halen.
icon

Beste antwoord door Jefta van Tele2 15 mei 2015, 15:42

Hey Dees18,

Ah, dat is niet leuk! Ik snap dat je graag gebruik wilt maken van je nieuwe telefoon. Krijg je de telefoon direct vanuit ons geleverd of bijvoorbeeld vanuit een e-tailer? Wat is er naar jou verder gecommuniceerd over de levertijd? Wanneer zou de telefoon oorspronkelijk geleverd worden?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Jefta
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge +5
Hey Dees18,

Ah, dat is niet leuk! Ik snap dat je graag gebruik wilt maken van je nieuwe telefoon. Krijg je de telefoon direct vanuit ons geleverd of bijvoorbeeld vanuit een e-tailer? Wat is er naar jou verder gecommuniceerd over de levertijd? Wanneer zou de telefoon oorspronkelijk geleverd worden?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Jefta