beantwoord

Levering GSMwijzer Tele2

• 12 maart 2016
  • 4 reacties
  • 176 x bekeken

Goedendag,

Graag wens ik de bij mijn abonnement gekregen simkaart te activeren. Echter, staat er nog steeds bij MijnTele2 dat er nog steeds van "Toestel leveren" sprake is, terwijl ik gisteren mijn simkaart én telefoon binnen heb gekregen. Ik heb een abonnement afgesloten bij GSMwijzer.
Is er sprake van een kleine wachtperiode tussen levering en activatie, of is er iets aan de hand? Wat kan ik het beste nu doen?
Alvast dank voor uw antwoord.
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 13 maart 2016, 14:32

Hoi BimoBekker,

Bij alles omtrent de aanvraag c.q. levering die gedaan is bij een externe partij, in dit geval GSMwijzer, moet ik je verwijzen naar het verkoopkanaal. Ik raad je dus aan contact op te nemen met GSMwijzer.

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

hi Bimo,

Ik heb hetzelfde probleem.
Ik ben benieuwd wat de oplossing is...
Badge +4
Hoi BimoBekker,

Bij alles omtrent de aanvraag c.q. levering die gedaan is bij een externe partij, in dit geval GSMwijzer, moet ik je verwijzen naar het verkoopkanaal. Ik raad je dus aan contact op te nemen met GSMwijzer.

Groetjes Maurice
Hoi BimoBekker,

Groetjes Maurice

Bedankt voor je antwoord!
Badge +4
Graag gedaan BimoBekker! Ik ga dit topic nu sluiten, mocht je later nog andere vragen hebben open dan gewoon een nieuw topic!