beantwoord

Levering Galaxy S6 Edge

• 21 mei 2015
  • 3 reacties
  • 100 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Goedenavond,

Afgelopen zondag heb ik een order geplaatst, waarna ik een bevestigingsmail kreeg van mijn bestelling.

Dag erna kreeg ik een e-mail dat de telefoon niet op voorraad is,en dat deze binnen 1 week opgestuurd zou worden. Ongeveer 6 minuten na deze e-mail kreeg ik een sms dat de desbetreffende telefoon is besteld bij de retailer en ik hem binnen 2 werkdagen thuis zou hebben.

Echter heb ik na wat onderzoek vernomen dat er nogal wat leveringsproblemen schijnen te zijn rondom de Galaxy s6 edge bij Tele2 (en andere providers?). Nou is mijn vraag waarom ik niet van tevoren op de hoogte wordt gebracht van het leveringsprobleem, en ik nogal verwarrende informatie krijg dat hij binnen 1 week opgestuurd wordt, en daarna per sms 2 werkdagen.

Graag hoor ik wat nou de stand van zaken is.

Mvg,
icon

Beste antwoord door ChanL 24 mei 2015, 12:50

Beste velma,

Bedankt voor uw reactie. Het ging om de Gold versie ik wist dat er nogal wat problemen waren betreffende het leveren van dit toestel maar dit had ik zelf moeten onderzoeken, wel jammer dat dit niet aan de klant wordt doorgegeven van tevoren. Maar ik ben in ieder geval blij dat ik nu een mail heb mogen ontvangen van het OPD en krijg hem als het goed is volgende week.

Mvg,
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi ChanL,

Welkom op het forum! Het is inderdaad verwarrend wanneer je 2 verschillende berichten krijgt, dat is niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Het klopt dat we leveringsproblemen hebben gehad met de Samsung Galaxy S6 edge, dit geldt niet voor alle versies maar betreft vooral de gold versie van dit toestel Heb jij ook de gold versie besteld? Als je mij je NAW-gegevens en klantnummer stuurt in een privé bericht dan zal ik nagaan hoe het kan dat je 2 verschillende berichten hebt ontvangen en welke juist is. Je kan mij een privé bericht sturen door op mijn naam/foto te klikken en dan op bericht.

Groetjes,

Velma
Beste velma,

Bedankt voor uw reactie. Het ging om de Gold versie ik wist dat er nogal wat problemen waren betreffende het leveren van dit toestel maar dit had ik zelf moeten onderzoeken, wel jammer dat dit niet aan de klant wordt doorgegeven van tevoren. Maar ik ben in ieder geval blij dat ik nu een mail heb mogen ontvangen van het OPD en krijg hem als het goed is volgende week.

Mvg,
Reputatie 4
Badge +5
Graag gedaan ChanL,

Bedankt voor je feedback, ik met het met je eens dat het wel fijn is wanneer je van te voren weet dat het toestel niet meteen leverbaar is. Goed om te horen dat je al een mail van het OPD hebt gehad. Laat je het me weten als die binnen is?

Groetjes,

Velma