beantwoord

Levering Galaxy S6

• 10 april 2015
  • 49 reacties
  • 2134 x bekeken

Reputatie 4
Hallo.

Ik heb de galaxy S6 ge pre-orderd en nu kreeg ik een mail met daar in bericht dat hij niet leverbaar is. Ik was er altijd van onder de indruk dat waneer je pre-orderd dat er dan een toestel wordt weg gelegd zodat deze direct bezorgd kan worden maar helaas is dat nu niet het geval. In de mail stond dat hij direct is bijbesteld en dat hij door tele 2 binnen een week word verzonden betekent dit dat ik hem dan volgende week thuis kan verwachten?

Met vriendelijke groet.

Mart de Jager.
icon

Beste antwoord door regina.mullenders 10 april 2015, 18:45

Het zijn altijd verwachte leveringsdata. Er worden geen beloften gedaan. Zo was het bij Bol ook. Hoogstwaarschijnlijk verzenden we vanaf de verschijningsdatum stond er. Ik heb niets besteld via provider en krijg hem ook pas volgende week pas. Weet niet welje dag ik krijg mail als hij wordt verzonden dus wachten.

Wachten is vervelend en ik vind het ook vreemd dat Samsung niet kan leveren. De Mediamarkt had ook maar beperkte voorraad. En alleen maar witte.

Met 1 week extra had ik ook geen problemen, maar die tweede mail, die al onduidelijk genoeg is, daar heb ik wel problemen mee en zoals ik al eerder zei, dan moet Samsung maar opdraaien voor eventuele compensatie, daar zij dus een groot gedeelte niet op tijd kunnen leveren en hun hun belofte niet waar hebben kunnen maken en Tele2 en andere providers horen zich hard te moeten maken voor hun klanten. De klanten worden nu gewoon te makkelijk opzij geschoven.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

49 reacties

Nou meneer, u kan gewoon gaan wachten, nog een extra 3 weken lang op de Samsung S6, net als ik dat ook moet en ook ik snap er niks van, want T-Mobile schijnt ze wel te hebben, want die roepen dus op, dat de mensen de Samsung S6 ook in hun winkel op de Lijnbaan in Rotterdam op kunnen komen halen.
Ik heb de klantenservice ook al gebeld en het enige wat hij kon zeggen was: Ja, ik kan hem niet opsturen als ik het niet heb en verder weet ik ook niks en dat heeft hij geloof ik wel 5 keer herhaald en van T-Mobile weet hij ook niks en Samsung heeft het allemaal gedaan, Tele 2 kan er niks aan doen.
Nou, dit is dus niet echt netjes vind ik persoonlijk en ik vind dat belofte schuld maakt. Tele 2 is diegene waar ik een contract mee aan ben gegaan (ook al is het een verlenging, dat maakt niks uit) en hun horen of te leveren of te compenseren. Want de mobiel die we al hadden, die had ik al doorverkocht en die zou dan ook van de week opgehaald kunnen worden en nou moet die ik die dame dus ook gaan vertellen, dat dat dus nu niet door gaat, dus misschien wil ze hem dan niet meer over kopen en dan zit ik weer met die oude mobiel. Dit is gewoon verre van netjes en ik heb dus ook al een vergoedings forumulier ingevuld, maar ook dat duurt 10 werkdagen, voordat ze er op gaan reageren pffffffffffffffffff WAARDELOOS. BELOFTE MAAKT SCHULD TELE 2!!!! Wat is jullie antwoord hier op? Of gaan jullie net doen, alsof jullie dit ook niet lezen?????? 😠
Reputatie 4
Nou meneer, u kan gewoon gaan wachten, nog een extra 3 weken lang op de Samsung S6, net als ik dat ook moet en ook ik snap er niks van, want T-Mobile schijnt ze wel te hebben, want die roepen dus op, dat de mensen de Samsung S6 ook in hun winkel op de Lijnbaan in Rotterdam op kunnen komen halen.
Ik heb de klantenservice ook al gebeld en het enige wat hij kon zeggen was: Ja, ik kan hem niet opsturen als ik het niet heb en verder weet ik ook niks en dat heeft hij geloof ik wel 5 keer herhaald en van T-Mobile weet hij ook niks en Samsung heeft het allemaal gedaan, Tele 2 kan er niks aan doen.
Nou, dit is dus niet echt netjes vind ik persoonlijk en ik vind dat belofte schuld maakt. Tele 2 is diegene waar ik een contract mee aan ben gegaan (ook al is het een verlenging, dat maakt niks uit) en hun horen of te leveren of te compenseren. Want de mobiel die we al hadden, die had ik al doorverkocht en die zou dan ook van de week opgehaald kunnen worden en nou moet die ik die dame dus ook gaan vertellen, dat dat dus nu niet door gaat, dus misschien wil ze hem dan niet meer over kopen en dan zit ik weer met die oude mobiel. Dit is gewoon verre van netjes en ik heb dus ook al een vergoedings forumulier ingevuld, maar ook dat duurt 10 werkdagen, voordat ze er op gaan reageren pffffffffffffffffff WAARDELOOS. BELOFTE MAAKT SCHULD TELE 2!!!! Wat is jullie antwoord hier op? Of gaan jullie net doen, alsof jullie dit ook niet lezen?????? :@

Het leuke is dat er alleen leveringsproblemen zijn met de edge versie. Er is helemaal niks te bekend/vinden over leveringsproblemen met de normale S6. In de mail die gestuurd is over de leveringsproblemen staat en ik Quote:We gaan ervan uit dat Samsung eind april levert en dat je de Samsung Galaxy S6 Edge: Dit vind ik dus al een vreemd verhaal opzich aangezien ik de normale versie ge pre-orderd heb.

http://www.gsmhelpdesk.nl/nieuws/10959/samsung-topman-bevestigt-productieproblemen-samsung-galaxy-s6-edge
Hoi ik heb de Edge 32gb zwart via Bol.com besteld en zou hem morgen geleverd krijgen. Kreeg echter uurtje geleden mail dat door de grote vraag de levering pas volgende week is. Was vanmiddag bij Mediamarkt en daar hadden ze ook alleen nog de witte edge.
Het leuke is dat er alleen leveringsproblemen zijn met de edge versie. Er is helemaal niks te bekend/vinden over leveringsproblemen met de normale S6. In de mail die gestuurd is over de leveringsproblemen staat en ik Quote:We gaan ervan uit dat Samsung eind april levert en dat je de Samsung Galaxy S6 Edge: Dit vind ik dus al een vreemd verhaal opzich aangezien ik de normale versie ge pre-orderd heb.

http://www.gsmhelpdesk.nl/nieuws/10959/samsung-topman-bevestigt-productieproblemen-samsung-galaxy-s6-edge[/quote]

Ja, in de tweede mail hebben ze het ook over de Samsung S6 en de ook over de Samsung S6 edge en inderdaad erg onduidelijk allemaal, want ook ik heb de gewone besteld en waarom kan dus T-Mobile wel leveren??? Iets klopt er niet en ik vind gewoon, dat Tele2 zich er gewoon heel makkelijk vanaf maakt. Zij zijn de contracten met de klant aangegaan en als Samsung zijn afspraken niet kan nakomen, dan moeten ze bij Samsung de kosten neer gaan leggen, die ze dan moeten maken, om hun klanten tegemoet te gaan komen en niet gewoon alles bij de klant neerleggen.
De belofte was: vanaf 10 april worden ze verzonden, pre order bij ons.
Het zijn altijd verwachte leveringsdata. Er worden geen beloften gedaan. Zo was het bij Bol ook. Hoogstwaarschijnlijk verzenden we vanaf de verschijningsdatum stond er. Ik heb niets besteld via provider en krijg hem ook pas volgende week pas. Weet niet welje dag ik krijg mail als hij wordt verzonden dus wachten.

Wachten is vervelend en ik vind het ook vreemd dat Samsung niet kan leveren. De Mediamarkt had ook maar beperkte voorraad. En alleen maar witte.

Met 1 week extra had ik ook geen problemen, maar die tweede mail, die al onduidelijk genoeg is, daar heb ik wel problemen mee en zoals ik al eerder zei, dan moet Samsung maar opdraaien voor eventuele compensatie, daar zij dus een groot gedeelte niet op tijd kunnen leveren en hun hun belofte niet waar hebben kunnen maken en Tele2 en andere providers horen zich hard te moeten maken voor hun klanten. De klanten worden nu gewoon te makkelijk opzij geschoven.
Reputatie 4
Ik zal waarschijnlijk voor meerdere spreken maar ik wil hier graag duidelijkheid over want als er daadwerkelijk productie problemen waren met de standaard S6 dan had samsung hier hoogst waarschijnlijk een pers bericht over uitgebracht zoals met de edge dus ik geloof helaas niet dat het probleem bij samsung licht.

Overigens kreeg ik een sms met het bericht dat mijn simskaart binnen 5 dagen geleverd zou worden. het lijkt me logischer dat deze met het toestel zelf zou worden verstuurd.
Ik zal waarschijnlijk voor meerdere spreken maar ik wil hier graag duidelijkheid over want als er daadwerkelijk productie problemen waren met de standaard S6 dan had samsung hier hoogst waarschijnlijk een pers bericht over uitgebracht zoals met de edge dus ik geloof helaas niet dat het probleem bij samsung licht.

Overigens kreeg ik een sms met het bericht dat mijn simskaart binnen 5 dagen geleverd zou worden. het lijkt me logischer dat deze met het toestel zelf zou worden verstuurd.

Simkaarten worden altijd apart verstuurd en nooit samen met het toestel.
Jullie is niet per definitie beloofd dat je toestel er zou zijn de 10e of de 11e.
Beter lezen wanneer je iets bestelt.
Er wordt gesproken in termen van zo snel mogelijk, of binnenkort maar nergens wordt je iets toegezegd.
Er is een enorme vraag en er kan niet geleverd worden momenteel.
Wachten is het enige wat er voor je op zit.
Hartstikke rot maar niet veel aan te doen .
Of je moet nog kunnen annuleren?
Reputatie 4

Simkaarten worden altijd apart verstuurd en nooit samen met het toestel.
Jullie is niet per definitie beloofd dat je toestel er zou zijn de 10e of de 11e.
Beter lezen wanneer je iets bestelt.
Er wordt gesproken in termen van zo snel mogelijk, of binnenkort maar nergens wordt je iets toegezegd.
Er is een enorme vraag en er kan niet geleverd worden momenteel.
Wachten is het enige wat er voor je op zit.
Hartstikke rot maar niet veel aan te doen .
Of je moet nog kunnen annuleren?

Excuses voor het misverstand ik was me er niet van bewust dat sim kaarten los werden verzonden.
Dat ik langer moet wachten nu gaat mij wat meer aan omdat ik ruim 1/5 al zit te wachten op een nieuwe telefoon(Vorheen problemen gehad met stuentmobiel waar ik niet verder op zal ingaan) en het is voor mij lastig omdat ik namelijk voor school/werk telefonisch beschikbaar moet zijn dus vandaar. Maar in iedergeval bedankt voor de opheldering.

Met vriendelijke groet.

Mart de Jager.
Graag gedaan Mart en ik snap dat het vervelend is. Laten we maar hopen dat de S6 volgende week geleverd wordt.
Groetjes

Karin
Reputatie 4
Graag gedaan Mart en ik snap dat het vervelend is. Laten we maar hopen dat de S6 volgende week geleverd wordt.
Groetjes

Karin

Zou inderdaad fijn zijn 🙂
Ik hou de hoop nog hoog.

Groeten,

Mart de Jager,
ZUCHT ! Er zijn ergere dingen dan een stomme telefoon een week later hebben !!!! Ik kan me hier zo aan ergeren. Wat nou schadevergoeding? Wat nou, Samsung heeft schuld? Triest dit hele gedoe, net als ook iedere keer die Iphone-mania. Is die telefoon volgende week minder waard? Of zijn jullie kinderen die willen laten zien, KIJK, WOW ik heb hem?

Word hier beetje misselijk van.
Reputatie 4
ZUCHT ! Er zijn ergere dingen dan een stomme telefoon een week later hebben !!!! Ik kan me hier zo aan ergeren. Wat nou schadevergoeding? Wat nou, Samsung heeft schuld? Triest dit hele gedoe, net als ook iedere keer die Iphone-mania. Is die telefoon volgende week minder waard? Of zijn jullie kinderen die willen laten zien, KIJK, WOW ik heb hem?

Word hier beetje misselijk van.

Het gaat mij meer erom dat ik telefonisch beschikbaar moet zijn voor school/werk. Het kan mij echt geen drol schelen of ik het nieuwste van het nieuwste heb maar aangezien ik de mogelijkheid kreeg om dit toestel te nemen icm een nieuw abonnement dacht ik waarom ook niet.

En sorry dat ik het zeg maar als je er echt zo misselijk van wordt, negeer het dan. Mensen gaan echt niet in een klap veranderen alleen maar omdat jij hun gedrag kinderlijk vind etc . al snap ik waar je reactie vandaan komt.
Kijk, dat heet een mening in een opgedrongen topic, hetgeen ik uiteraard lees, omdat ik het forum volg! Vandaar dat ik het niet negeer, en misselijk word.

Dus als ik jou goed begrijp, is dit je allereerste mobiel, en zolang je die niet hebt, ben je telefonisch niet beschikbaar voor school/werk???? Zucht........
Reputatie 4
Kijk, dat heet een mening in een opgedrongen topic, hetgeen ik uiteraard lees, omdat ik het forum volg! Vandaar dat ik het niet negeer, en misselijk word.

Dus als ik jou goed begrijp, is dit je allereerste mobiel, en zolang je die niet hebt, ben je telefonisch niet beschikbaar voor school/werk???? Zucht........

Helaas begrijp je mij niet goed. En geloof het of niet ik weet zowaar wat een mening is(Zelf heb ik er overigens ook een).
Maar ik zal je niet verder lastigvallen en aangezien dit toch op iets nutteloos gaat uitlopen laat ik het hier mooi bij zitten.

Nog een fijne avond 😉
Ik begrijp je niet goed?.... Jouw woorden hoor, zolang je nog je oude telefoon hebt, ben je gewoon telefonisch beschikbaar. Dus welk deel begrijp ik niet goed? Dit is niet nutteloos, het TOPIC is nutteloos. Misschien heel eng, maar er is communicatie zonder S6............🆒

Maar ook jij fijn weekend hoor!:)
Ik was ook teleurgesteld met deze late berichtgeving en geloofde de reden ook niet (recent nieuws spreekt alleen over de Edge).
Maar ik ben wel dit tegengekomen ondertussen (zijn berichten van vroeg maart):
http://www.nu.nl/tech/4008436/samsung-schroeft-productie-galaxy-s6-flink-op.html
http://www.nu.nl/tech/4006858/providers-bestellen-recordaantal-galaxy-s6-en-s6-edge.html

Er zijn niet genoeg S6 telefoons aan providers uitgeleverd, waarschijnlijk heeft Tele2 aan het korte eind gegrepen hier.
Ik verdedig niets, ik geef alleen wat informatie door die ik had gevonden.
Reputatie 4
Ik was ook teleurgesteld met deze late berichtgeving en geloofde de reden ook niet (recent nieuws spreekt alleen over de Edge).
Maar ik ben wel dit tegengekomen ondertussen (zijn berichten van vroeg maart):
http://www.nu.nl/tech/4008436/samsung-schroeft-productie-galaxy-s6-flink-op.html
http://www.nu.nl/tech/4006858/providers-bestellen-recordaantal-galaxy-s6-en-s6-edge.html

Er zijn niet genoeg S6 telefoons aan providers uitgeleverd, waarschijnlijk heeft Tele2 aan het korte eind gegrepen hier.
Ik verdedig niets, ik geef alleen wat informatie door die ik had gevonden.

Zelf heb ik ook die persberichten gelezen maar het kwam nou niet bepaald over alsof er een tekort aan toestellen was Overigens valt er nog steeds geen nieuws te vinden over productie problemen met de standaard s6 na de release.
Reputatie 7
Badge +5
Nu allemaal terug naar de schoolbanken, én opletten tijdens de les ;)
Tele2 doet zelf alléén verkoop via de eigen webside...
Tele2 besteld 1000 s6 & 250 s6 edge.
Mediamarkt e.a. hebben tig filialen.
Die bestellen 75.000 s6 & 10.000 s6 edge.
Nu heeft Samsung productie achterstand, die gaat nu verdelen onder de bestellers.
Ieder krijgt x% toegewezen, Tele2 is dan snel door zijn bestelling heen.
Mediamarkt e.a. hebben dus meer toegewezen gekregen.
Voor Mediamarkt e.a. komt daar ook nog eens bij dat het niet uit maakt welke provider je kiest, bij hun geldt wie eerst komt eerst maalt.
Hoe dan ook ik zie het probleem niet. Er schijnt vooral tekort te zijn aan de zwarte S6 Edge. Maar wat maakt het nou uit of je die begin of eind April krijgt? Zelfs Mediamarkt kan de zwarte Edge momenteel niet leveren. Zij verkopen toestel zelf ook Bombarie en niet alleen via provider. Overigens zie ik dat hier en daar al levertijden zijn bijgesteld. Wat ik echt niet snap is dat iemand dit toestel kiest in combinatie met een Tele2 abonnement met 3G Ik weet zeker dat men daar pas echt spijt van zal krijgen.
Reputatie 4
Hoe dan ook ik zie het probleem niet. Er schijnt vooral tekort te zijn aan de zwarte S6 Edge. Maar wat maakt het nou uit of je die begin of eind April krijgt? Zelfs Mediamarkt kan de zwarte Edge momenteel niet leveren. Zij verkopen toestel zelf ook Bombarie en niet alleen via provider. Overigens zie ik dat hier en daar al levertijden zijn bijgesteld. Wat ik echt niet snap is dat iemand dit toestel kiest in combinatie met een Tele2 abonnement met 3G Ik weet zeker dat men daar pas echt spijt van zal krijgen.

De reden dat het mij wel uitmaakt of ik het toestel eerder of later krijg is zoals ik al een keer zei omdat ik mobiel bereikbaar moet kunnen zijn, en zoals aragorn sugereert dat het alleen maar is omdat ik een ouder toestel heb is onzin, de reden is omdat mijn toestel bricked is en onbruikbaar, daarom wil ik hem liever vroeger dan later. als mijn nexus 5 niet kapot was dan had ik ook gene nieuw toestel willen hebben.
Reputatie 7
Badge +5
Zij verkopen toestel zelf ook Bombarie en niet alleen via provider.
Misschien had ik dat ook moeten benadrukken, feit is dat het de Mediamarkt e.a. geen zak uitmaakt hoe ze verkocht worden, enige waar hun op verdienen is de phone en niet de abonnementsvorm.
Spijt krijgen ?
met minder geen genoegen klinkt zo raar 🆒
Ok Raider dat begrijp ik in jouw geval maar alle ophef die nu links en rechts gemaakt wordt vind ik echt heel erg overdreven. Het gedram op dit forum begon Vrijdag al. Ik zag op tv de lange rij wachtenden voor de TMobile shop in Rotterdam en ook in Breda stonden mensen uren te wachten. Nou zo gek krijgen ze mij echt niet. Ik denk dan aan de vele mensen die jarenlang op een donor orgaan moeten wachten dat is pas een probleem!!!!!!
Reputatie 4
Ok Raider dat begrijp ik in jouw geval maar alle ophef die nu links en rechts gemaakt wordt vind ik echt heel erg overdreven. Het gedram op dit forum begon Vrijdag al. Ik zag op tv de lange rij wachtenden voor de TMobile shop in Rotterdam en ook in Breda stonden mensen uren te wachten. Nou zo gek krijgen ze mij echt niet. Ik denk dan aan de vele mensen die jarenlang op een donor orgaan moeten wachten dat is pas een probleem!!!!!!

Het gaan zitten wachten voor een winkel alleen maar om een telefoon vind ik inderdaad zelf ook wel heel erg overdreven. Net zoals die Iphone hype elke keer met mensen die dag en nacht voor de deur gaan liggen en dan met een of andere vage reden komen dat het niet vreemd is wat hun doen.
Reputatie 7
Badge +5
Kun je in jouw geval niet beter een reserve telefoon aanschaffen ?
Als deze om wat voor reden gerepareerd moet worden zit je ook zomaar minimaal 1 maand zonder.
Speur wat sites af naar een prepaid phone (simlockvrij of Tele2), vaak krijg je geld terug op de aankoop, X-bedrag retour op bank/giro.
Geef de sim kado aan iemand die ook nog eens extra (gratis) beltegoed krijgt, deze opmaken en weg met die sim.