Levering bestelling Tele2

  • 16 mei 2016
  • 3 reacties
  • 187 x bekeken

Hallo

Ik heb op 27/04/16 een abonnement verlengd en kreeg gelijk dit als antwoord van Tele2, we zijn inmiddels bijna 3 weken verder.................

Beste meneer Driehuijs,

We hebben je toestel niet op voorraad, sorry. We hebben het onmiddellijk bijbesteld en we kunnen het waarschijnlijk binnen een week naar je opsturen. Zodra we meer weten hoor je natuurlijk van ons.

We houden contact.

Thomas Wolters
Manager Marketing

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge
Kan het zijn dat het een Iphone betreft? Apple heeft ernstige leveringsproblemen met de toestellen.
Kan het zijn dat het een Iphone betreft? Apple heeft ernstige leveringsproblemen met de toestellen.

Dat klopt, maar volgens mij zeggen ze in de mail dat als ze meer weten dat ze mij op de hoogte houden, 3 weken niets laten horen vind ik niet heel klantvriendelijk
Reputatie 5
Badge +3
Beste Remonija,

Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is wanneer je zo lang moet wachten en er niks wordt gecommuniceerd.
We hebben op dit moment inderdaad een vertraging met de leveringen van een aantal toestellen. Wanneer jij je toestel gaat ontvangen neemt de Pakketdienst contact met jou op.

Mijn excuus voor het ongemak!
Groet, Trinh