beantwoord

Levering Apple iPhone SE 64GB Gold

• 21 april 2016
  • 1 reactie
  • 294 x bekeken

Op 16 april heb ik een nieuwe telefoon iemand met abonnement besteld. De desbetreffende telefoon kon echter nog niet geleverd worden. Uiteraard vind ik het erg jammer dat ik langer op mijn toestel moet wachten. Hebben jullie enig idee wanneer de levering plaats vindt? Als het lang duurt weet ik niet of ik daar wel op wil wachten.

Daarnaast lijkt het mij vreemd dat mijn abonnement met toestel nog wel vanaf 17 april in gaat, maar het toestel later geleverd wordt. Ik zou het niet terecht vinden als ik moet betalen voor een abonnement waar ik nog geen gebruik van kan maken. Ik hoor graag hoe jullie daarmee om gaan?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 24 april 2016, 14:43

Hoi Loreen,
Ben je een nieuwe klant bij ons of heb je verlengd?
Als je hebt verlengd, kun je wel gebruik maken van je nieuwe bundels. Als je nieuw bent, betaal je uiteraard pas wanneer je je toestel en simkaart ontvangen hebt. Ik heb geen inzicht in wanneer jouw toestel afgeleverd wordt. Dit doet OPD voor ons. Als zij jouw toestel gaan versturen nemen ze contact met je op om een dag en tijdstip af te spreken.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Loreen,
Ben je een nieuwe klant bij ons of heb je verlengd?
Als je hebt verlengd, kun je wel gebruik maken van je nieuwe bundels. Als je nieuw bent, betaal je uiteraard pas wanneer je je toestel en simkaart ontvangen hebt. Ik heb geen inzicht in wanneer jouw toestel afgeleverd wordt. Dit doet OPD voor ons. Als zij jouw toestel gaan versturen nemen ze contact met je op om een dag en tijdstip af te spreken.
Groetjes Kiko