Levering Apple Iphone 7 Forza refurbished

• 13 januari 2018
  • 1 reactie
  • 112 x bekeken

Tele2 (zie mijn topic van 8 januari)

Het moet niet gekker worden. Gisteren telefonisch contact gehad met iemand van de klantenservice. Zij vertelde mij dat mijn Apple eindelijk was geleverd en dat de telefoon z.s.m. bezorgd wordt. Hehe eindelijk! Echter binnen een uur een mail van Tele 2 dat het toestel niet op voorraad is en dat ik moet wachten. Hoe kan dit? Zijn jullie dan echt zo onprofessioneel dat er geen duidelijk zicht is op de eigen voorraad? Wat een mop!

Durft iemand van Tele 2 hierop te reageren? De mevrouw die ik vandaag (weer) aan de telefoon gaf mij het advies maar gewoon te wachten totdat Tele 2 besluit om enige service te verlenen....bah. Vanavond maar kijken naar een ander abbonement. Dat dit soort slechte service en leugens nog verkocht worden!

Wanneer krijg ik mijn telefoon? Contact gehad met Forza, zij hebben het toestel geleverd. OPD heeft geen gegevens van Tele2 ontvangen. Beste mensen van Tele2, het ligt aan jullie! Stuur dat ding gewoon op. Of zet op de website dat de levertijd van een toestel willekeurig is in plaats van 24 uur.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge
Gezien je deze klacht al in je lopende topic vermeld hebt lijkt het me niet nodig er een nieuw voor te openen. Zullen we hier verdergaan?