vraag

levering

• 18 september 2019
  • 4 reacties
  • 208 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Ik heb vorige week op 1 september mijn huidige abonnement verlengt met de iPhone XR erbij. Daar stond dat er 1 week levertijd zou zijn en die week is nu precies voorbij. Nu zie ik op de levertijden pagina dat de wachttijd 3 weken is, besteld vanaf 17 september. Ik heb alleen nog maar een bevestigingsmail gehad en dat mijn bestelling definitief is. Nu heb ik nog niks gehoord over de levering en hoe het verder zal lopen. Kan iemand mij helpen en zo snel mogelijk voorzien van die iphone ?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 3
Badge
Hi Nad, wat vervelend dat je nog op de telefoon wacht. Zou je me een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- De laatste vier cijfers van je rekeningnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet

Groet, Bernadet
Reputatie 3
Ik heb vorige week op 1 september mijn huidige abonnement verlengt met de iPhone XR erbij. Daar stond dat er 1 week levertijd zou zijn en die week is nu precies voorbij. Nu zie ik op de levertijden pagina dat de wachttijd 3 weken is, besteld vanaf 17 september. Ik heb alleen nog maar een bevestigingsmail gehad en dat mijn bestelling definitief is. Nu heb ik nog niks gehoord over de levering en hoe het verder zal lopen. Kan iemand mij helpen en zo snel mogelijk voorzien van die iphone ?
Zie alle andere topics over de problematische leveringen door Tele2. Je zult geen enkel zinnig antwoord van Tele2 krijgen, anders dan dta je maar moet afwachten. Annuleren en ergens anders bestellen is waarschijnlijk veel sneller.
Reputatie 3
Badge
Nad, ik heb je een prive bericht teruggestuurd.

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Badge
Ik heb nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Hopelijk is het opgelost.
Ik sluit dit topic. Heb je nog vragen, kun je een nieuw topic starten.

Fijne dag nog