beantwoord

levering

• 24 maart 2017
  • 4 reacties
  • 194 x bekeken

heb vraag heb de huawei p 10 beteld met niewe abonement de huawei is een preorder worden vandaag verstuurd ik heb nog geen bericht gehad van de pakket dienst waneer krijgik de huawei
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 12 april 2017, 08:21

Hoi jolindalars,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen. Ik sluit nu je topic.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi jolindalars,

Je geeft aan dat je de Huawei P10 hebt besteld, via welke weg heb je deze besteld (via onze website of via een van onze partners bijvoorbeeld)? Ik kijk graag met je mee hoe het er voor staat!

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Hoi jolindalars,

Je geeft aan dat je de Huawei P10 hebt besteld, via welke weg heb je deze besteld (via onze website of via een van onze partners bijvoorbeeld). Ik kijk graag met je mee hoe het er voor staat!

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark

Ik heb dezelfde telefoon 2 maart besteld, het gaat om een verlenging van mijn huidige contract bij Tele2. Volgens MijnTele2 is de telefoon in pre-sale, terwijl begin maart ik een mail heb gekregen waarin staat dat de telefoon 25 maart beschikbaar zou zijn. Wat is de actuele status?
Reputatie 4
Badge
Hoi principia,

Ik zie je dat je inmiddels zelf een topic hebt gestart, mijn collega's zullen je hierin verder helpen.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi jolindalars,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen. Ik sluit nu je topic.

Mark