beantwoord

levering

• 4 maart 2017
  • 26 reacties
  • 1152 x bekeken

vandaag mijn contract en simkaart geleverd gekregen. hebben jullie enig idee wanneer ik mijn nieuwe telefoon kan verwachten?samsung galaxy s7 edge blue en wat is de bedoeling met de contract want dat is via de mail al gedaan groetjes stefanei
icon

Beste antwoord door ihowleenwolf 5 maart 2017, 13:29

Door op het potloodje te klikken recht's boven in je post, deze zit tussen in het vlaggetje en de ketting schakels. ik heb de info gevonden over de levering bij gsmweb HOOFDSTUK 3: LEVERINGSDUUR / VOORRAAD

Vraag 3.1
Wat is de levertijd van de toestellen?

Normaliter zijn alle toestellen op voorraad. Telefonisch of per e-mail bevestigde bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen door de provider goedgekeurd. Hierna zal indien het toestel op vooraad is, naar u worden verstuurd.

Vraag 3.2
Indien een toestel niet voorradig blijkt te zijn, wat gebeurt er dan met mijn aanvraag?

Gezien de beperkte looptijd van de aanbieding zal GSMWEB de aanvraag alvast activeren. Op die manier bent u verzekerd van de actievoorwaarden waar u voor getekend heeft. Zodra het toestel weer voorradig is, versturen wij de simkaart samen met het toestel. Indien u de simkaart direct wilt gebruiken, zal GSMWEB deze op uw verzoek alvast versturen (handtekening ontvangst). Het toestel wordt dan later onder rembours nagestuurd of met gebruik making van automatisch incasso gratis nagestuurd.

Vraag 3.3
Ik heb reeds gebeld met het toestel, maar wil eigenlijk een ander model. Kan dat?

Nee, dit is niet mogelijk. Gebruikte toestellen kunnen niet omgeruild worden.

Vraag 3.4
Kan ik de bestelling afhalen?

Nee, dit is niet mogelijk. GSMWEB.NL is een internetwinkel en heeft derhalve geen afhaallocatie. dus nu snap ik het mijne telefoon is niet leverbaar maar nu snap ik meer over de levering xd:D nog even geduld xd
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

26 reacties

dit is mijn eerste keer abonoment dus is alles nieuwe geen idee hoe het werkt met de levering dacht toen de besteling kwam yay mijn mobiel maar dat was alleen de simkaart xd paar uurtjes later de contract via postbus was wel even teleurgesteld maar hoe weet ik wanneer mijn mobiel komt?
Reputatie 5
Badge +2
Hey Ihoweenwolf,

Welkom op het forum!

Misschien dat je op deze pagina wat duidelijk kan krijgen voor je vraag over de levering:

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/leverproces-van-tele2-mobiel/

Groetjes!
die had ik al gezien maar snap niet zo Een abonnement met nieuw toestel besteld?

We willen je graag meer inzicht geven in het leverproces. Hieronder lees je welke stappen worden doorlopen wanneer je een abonnement met nieuw toestel hebt aangevraagd:
1. We hebben je bestelling ontvangen en verwerken dit voor je.
2. We maken je bestelling klaar voor verzending. Is je toestel niet voorradig? Dan doen we ons best zo snel mogelijk je bestelling te leveren. Bestaat daar onduidelijkheid over, neem dan even contact met ons op.
3. De Online Pakket Dienst (OPD) levert je nieuwe toestel en simkaart bij je af. Je ontvangt van de OPD een e-mail waarin staat hoe je een bezorgafspraak maakt. Jij bepaalt zelf wanneer, OPD levert ook ‘s avonds en in het weekend. Bij de aflevering wordt je legitimatiebewijs gecontroleerd en teken je je mobiele contract. De bezorger zal je vragen om ter plaatse € 0,01 te pinnen voor de administratie.
4. Je bestelling is afgeleverd.
dat snap ik niet
Reputatie 5
Badge +2
Welk gedeelte daarvan snap je dan precies niet ?
dat ze zeggen de toestal samen met simkaart geleverd word zo begreep ik het xd
3. De Online Pakket Dienst (OPD) levert je nieuwe toestel en simkaart bij je af. dat bedoel ik die toestel zat er niet bij en op brief stond die ik kreeg word nog nageleverd ofzoiets
ik heb bij gsmweb besteld en daar stond De verwachte levertijd van de Samsung Galaxy S7 Edge Blue is 1 week. dus nog ff geduld xd
alleen waarom heb ik vandaag de contract weer gekregen had ik via de mail al gedaan
Reputatie 7
Badge +5
3. De Online Pakket Dienst (OPD) levert je nieuwe toestel en simkaart bij je af. dat bedoel ik die toestel zat er niet bij en op brief stond die ik kreeg word nog nageleverd ofzoiets

Dan zal het toestel niet meer op voorraad zijn, en wordt deze nageleverd zodra GSM Web ze weer geleverd krijgt.
oh zo ik heb via gsmweb besteld en snapte ook niet waarom ik weer de contract gekregen had die is al ingevuld via de mail
Reputatie 7
Badge +5
Ik neem aan dat je je contract bij GSM Web hebt afgesloten, anders moet je van GSM Web Tele2 maken.
Hij is dus niet op voorraad, en zul je moeten wachten.

Je kunt ook het contract ontbinden, en bij een ander bestellen.
Als dat sneller gaat.
Maar goed, ik weet de levertijd niet.
Dan zou ik even contact opnemen met GSM Web.
dit is mijn eerste keer obonoment we hadden juist tele2 besteld die telfeoon denk idd die niet leverbaar meer is ja zou woensdag conact met ze opleggen maandag dinsdag werk ik thnx cypher voor uitleg
fijne weekend 😃
die conctract was klaar heb mij simkaart vandaag thuis gekregen en toen kwam die conctract ook mee maar die was leeg
Reputatie 7
Badge +5
Niets te danken hoor ihowleenwolf, graag gedaan.
Ik hoop voor je dat je de Smartphone snel binnen hebt.

Even nog snel een uitleg.

Je kunt dus op het Tele2 netwerk zitten, maar dat daar een bedrijf tussen zit.
Het is ook mogelijk om direct bij Tele2 een abonnement af te sluiten.
Maar vaak hebben de bedrijven die er tussen zitten een voordeligere aanbieding.
Maar dan sluit je het contract wel bij hun af, en niet bij Tele2.
Ook al gebruik je het Tele2 netwerk.

En als laatste, als je geen gebruik maakt van de SIM of Smartphone ( in de verpakkingen laten, niet open maken) kun je altijd binnen twee weken het contract ontbinden.

En jij ook een goed weekend toegewenst.
oho thanks noem me maar stefanie hoor xd ik heb gewoon geduld nodig komt vast wel heb ook via gsmweb dat ik acound bij tele2 moest maken en daar kon ik ook gegevens zien alleen levering niet xd maar ik wacht gewoon af duurt het me te lang ga ik met ze conctact opleggen xd
de simkaart had ik al open gemaakt die hou ik ook ik wacht af de telefoon komt vast nog wel met wat vertraging xd
Reputatie 7
Badge +5
Geduld is een schone zaak ihowleenwolf (stefanie) ik heb trouwens de laatste post van mij ( voor deze ) aangevuld met wat extra info.
Ik weet niet of je het gelezen hebt.

Gr Cypher.

''edit''

Je hebt het blijkbaar al gelezen.
ja hahaha hoe kan je de posts bewerken?
Reputatie 7
Badge +5
Door op het potloodje te klikken recht's boven in je post, deze zit tussen in het vlaggetje en de ketting schakels.
oh thnx xd weer wat geleerd:D
Door op het potloodje te klikken recht's boven in je post, deze zit tussen in het vlaggetje en de ketting schakels. ik heb de info gevonden over de levering bij gsmweb HOOFDSTUK 3: LEVERINGSDUUR / VOORRAAD

Vraag 3.1
Wat is de levertijd van de toestellen?

Normaliter zijn alle toestellen op voorraad. Telefonisch of per e-mail bevestigde bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen door de provider goedgekeurd. Hierna zal indien het toestel op vooraad is, naar u worden verstuurd.

Vraag 3.2
Indien een toestel niet voorradig blijkt te zijn, wat gebeurt er dan met mijn aanvraag?

Gezien de beperkte looptijd van de aanbieding zal GSMWEB de aanvraag alvast activeren. Op die manier bent u verzekerd van de actievoorwaarden waar u voor getekend heeft. Zodra het toestel weer voorradig is, versturen wij de simkaart samen met het toestel. Indien u de simkaart direct wilt gebruiken, zal GSMWEB deze op uw verzoek alvast versturen (handtekening ontvangst). Het toestel wordt dan later onder rembours nagestuurd of met gebruik making van automatisch incasso gratis nagestuurd.

Vraag 3.3
Ik heb reeds gebeld met het toestel, maar wil eigenlijk een ander model. Kan dat?

Nee, dit is niet mogelijk. Gebruikte toestellen kunnen niet omgeruild worden.

Vraag 3.4
Kan ik de bestelling afhalen?

Nee, dit is niet mogelijk. GSMWEB.NL is een internetwinkel en heeft derhalve geen afhaallocatie. dus nu snap ik het mijne telefoon is niet leverbaar maar nu snap ik meer over de levering xd:D nog even geduld xd
Reputatie 5
Badge
Hoi Stefanie! Het gebeurt niet elke dag dat mensen hun eigen vraag weten te beantwoorden. Om je te huldigen heb ik je laatste post even gemarkeerd 🙂
Hoi Stefanie! Het gebeurt niet elke dag dat mensen hun eigen vraag weten te beantwoorden. Om je te huldigen heb ik je laatste post even gemarkeerd :) dat is goed ik snapte de forums ook eerste instantie niet had maar heeft u misschien ook meer info over de contract kreeg ik gisteren weer en die heb ik alang ingevuld moet die dan ook nog ?want kon tot vandaag
Reputatie 5
Badge
Hoi Stefanie! Het gebeurt niet elke dag dat mensen hun eigen vraag weten te beantwoorden. Om je te huldigen heb ik je laatste post even gemarkeerd :) dat is goed ik snapte de forums ook eerste instantie niet had maar heeft u misschien ook meer info over de contract kreeg ik gisteren weer en die heb ik alang ingevuld moet die dan ook nog ?want kon tot vandaag

Als je even niet weet hoe het verder gaat kan je echter het beste rechtstreeks contact opnemen met GSMWeb; als onafhankelijke winkel hebben ze zo hun eigen regels en die kennen ze zelf het beste ;)

Ze zijn te bereiken op 020-77 66 355 of info@gsmweb.nl

Openingstijden:
maandag t/m vrijdag: 9:00 - 21:00 uur
zaterdag: 10:00 - 17:00 uu