beantwoord

levering

• 11 februari 2015
  • 1 reactie
  • 75 x bekeken

op 08-02-2015 heb ik mijn nieuwe abbonement + mobiele telefoon besteld. gister is nummerbehoud goed gekeurd en wordt 30-03-2015 geactiveerd. wanneer zou ik de mobiele telefoon dan binnen krijg ?
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 12 februari 2015, 16:48

Hoi tessa.vandersluijs.3,
Super leuk om te horen dat je een abonnement en nieuwe telefoon bij ons hebt besteld! Daar zijn we natuurlijk heel erg blij mee en ik wens je uiteraard alvast veel plezier straks met je nieuwe telefoon!
Ik zie dat je nog even geduld moet hebben met betrekking tot je nummerbehoud. Dat proces kan ik helaas niet versnellen voor je.
Met betrekking tot de levering van het toestel, wil ik je wel graag helpen.
Heb je dit toestel besteld via de website tele2.nl of telefonisch via de klantenservice van Tele2?
Of heb je dit gedaan via een (web)winkel?

Als je het via ons hebt besteld kan je hier meer informatie vinden:
Levering Toestel - Tele2 Mobiel
Als je het elders hebt afgesloten zul je contact moeten opnemen bij de (web)winkel waar je het abonnement hebt afgesloten.

Als ik nog meer voor je kan betekenen hoor ik het graag van je.
Vriendelijke groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi tessa.vandersluijs.3,
Super leuk om te horen dat je een abonnement en nieuwe telefoon bij ons hebt besteld! Daar zijn we natuurlijk heel erg blij mee en ik wens je uiteraard alvast veel plezier straks met je nieuwe telefoon!
Ik zie dat je nog even geduld moet hebben met betrekking tot je nummerbehoud. Dat proces kan ik helaas niet versnellen voor je.
Met betrekking tot de levering van het toestel, wil ik je wel graag helpen.
Heb je dit toestel besteld via de website tele2.nl of telefonisch via de klantenservice van Tele2?
Of heb je dit gedaan via een (web)winkel?

Als je het via ons hebt besteld kan je hier meer informatie vinden:
Levering Toestel - Tele2 Mobiel
Als je het elders hebt afgesloten zul je contact moeten opnemen bij de (web)winkel waar je het abonnement hebt afgesloten.

Als ik nog meer voor je kan betekenen hoor ik het graag van je.
Vriendelijke groet,
Ben