beantwoord

leesbevestiging sms

• 19 juli 2020
  • 9 reacties
  • 200 x bekeken

Is er een mogelijkheid om na het versturen van een sms een leesbevestiging te krijgen, met één of andere code voor het bericht. (Zoals bijvoorbeeld bij KPN ook kan). 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 20 juli 2020, 00:16

Oké, even uitleggen 😉 T-Mobile en Tele2 zijn gefuseerd tot één bedrijf. Tele2 had een eigen 4G netwerk, maar dat wordt nu uitgezet en gedeeltelijk samengevoegd met het T-Mobile netwerk. (Je maakt nu al automatisch gebruik van het T-Mobile netwerk waar er geen Tele2 antennes meer staan.) Dat geeft schaalvoordelen waardoor T-Mobile met de merken T-Mobile, Tele2 en Ben beter kan concurreren in de markt en een voordelig productaanbod kan aanbieden. Ook de systemen worden samengevoegd, dus als Tele2 klant wordt je gemigreerd. Nieuwe klanten van ná 6 mei hoeven al niet meer gemigreerd te worden. Zodra je bent gemigreerd dan maak je dus volledig gebruik van het T-Mobile netwerk en zal ook de genoemde sms ontvangst bevestiging werken.

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Reputatie 7
Badge +1

KPN kent ook geen lees bevestiging, maar een ontvangst bevestiging. Probeer eens “! <bericht>”. Oftewel ‘uitroepteken’ en ‘spatie’ voor de bericht tekst.

Nee dat werkt helaas ook niet...

Reputatie 7
Badge +1

Op het T-Mobile platform werkt dat wel, dus als je voor 6 mei al klant was dan werkt het nadat je gemigreerd bent wel.

??🤷🏼‍♂️

Reputatie 7
Badge +1

Oké, even uitleggen 😉 T-Mobile en Tele2 zijn gefuseerd tot één bedrijf. Tele2 had een eigen 4G netwerk, maar dat wordt nu uitgezet en gedeeltelijk samengevoegd met het T-Mobile netwerk. (Je maakt nu al automatisch gebruik van het T-Mobile netwerk waar er geen Tele2 antennes meer staan.) Dat geeft schaalvoordelen waardoor T-Mobile met de merken T-Mobile, Tele2 en Ben beter kan concurreren in de markt en een voordelig productaanbod kan aanbieden. Ook de systemen worden samengevoegd, dus als Tele2 klant wordt je gemigreerd. Nieuwe klanten van ná 6 mei hoeven al niet meer gemigreerd te worden. Zodra je bent gemigreerd dan maak je dus volledig gebruik van het T-Mobile netwerk en zal ook de genoemde sms ontvangst bevestiging werken.

Oohhh oké, en hoe weet ik dat ik gemigreerd ben??

Reputatie 7
Badge +1

Daar ga je vanzelf bericht over ontvangen van Tele2.

Daar ga je vanzelf bericht over ontvangen van Tele2.

Nou bedankt voor de goede uitleg!

Reputatie 4
Badge

Hoi @CasaDiVecchio,
Welkom op de Community!
Ik sluit mij helemaal aan bij hetgeen @pipodeclown zegt. 
Bedankt voor de goede uitleg!

Wat betreft de migratie daar wordt je persoonlijk over geinformeerd.
Je krijgt twee weken van te voren van ons bericht dat het zover is! 
We houden je op de hoogte. 
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of kunnen we je ergens bij helpen, geef een seintje.
De Community staat altijd voor je klaar! :innocent: 

Reageer