beantwoord

Lastig gevallen door Anoniem nummer

• 22 februari 2017
  • 7 reacties
  • 394 x bekeken

Beste mensen,

Al 3 maanden lang wordt ik nu lastig gevallen door een persoon die mij anoniem belt, het is een heel vervelend gevoel elke keer als ik weer zie dat anoniem belt. De eerste keer nam ik op met Hai met Anna, sindsdien elke keer als ik opneem zegt hij hai Anna en probeert hij te intimideren, als ik vraag wat hij wilt reageert die niet en vaak neem ik al niet op, is het mogelijk om een nieuw nummer aan te vragen, of wat zou ik anders moeten doen?

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 22 februari 2017, 14:11

Dag Alucia,

Dit is heel erg naar!
Je kan een nieuw nummer aanvragen, hier zitten wel kosten aan verbonden. Wat je ook kan doen is een onderzoek laten starten, zie hier.

Groet, Trinh
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Je kunt bv een week afgeschermde nummers blokkeren, dan stoppen ze meestal.
Daarna zet je dat weer uit.
Het nadeel hiervan is dat bekenden met een afgeschermd nummer er ook niet meer doorkomen.
Dat heb ik dus geprobeerd maar dat werkte niet, en ik ben inderdaad ook bang dat ik belangrijke telefoontjes daardoor ga missen
Reputatie 5
Badge +3
Dag Alucia,

Dit is heel erg naar!
Je kan een nieuw nummer aanvragen, hier zitten wel kosten aan verbonden. Wat je ook kan doen is een onderzoek laten starten, zie hier.

Groet, Trinh
dankuwel! ik heb het ingevuld.
Reputatie 3
Badge +1
Het zal wel een callcenter zijn. Deze link is daar ook handig voor:
https://www.bel-me-niet.nl/
Badge
Hoi Alucia,

Hebben onze collega's inmiddels geholpen met je telefoonnummer wat je telkens geheim belt?
Wij zijn benieuwd of je nog lastig wordt gevallen..

Groetjes, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!

Groet, Maris