vraag

Langzaam internet mobiel

Zeer langzaam internet
Kan ik op grond van wanprestatie mijn abonnement opzeggen!

8 Reacties

Contract maar uitdienen en weg met die mobiele prutszooi in dit nepland. KPN, ben, vodafuck. En nu Tele2. Allemaal verkopen ze gebakken lucht. Als iets nog niet uitontwikkeld is, zet het dan niet in de markt. Zo teringtypisch Nederlands. Graaien en nog eens graaien. gvd.
Reputatie 6
Badge
Er zijn geen snelheidsgaranties en veel gebruikers halen hogere snelheden. Je zou dus eens kunnen aangeven welk toestel je gebruikt, welke plaatsen je deze snelheid ervaart en wat je al hebt gedaan om te testen (bijvoorbeeld Sim in een andere telefoon). Dan kan een moderator wellicht nog wat voor je doen. Met vloeken bereik je hooguit een ban van het forum.
Gvd is nog geen vloeken. We zijn anno 2019 wel wat gewend. Een ander toestel kopen zit er niet in. Die gekkigheid kost al genoeg. Gewoon doen wat je belooft is in dit flutland kennelijk iets raars.
Reputatie 4
Badge +1
Met stroop vang je meer vliegen dan met azijn. Kun je eens over nadenken als je iets bereiken wilt in je leven.
Reputatie 6
Badge
Je kunt die zaken ook niet aangeven, maar als je Tele2 niet in de gelegenheid stelt om jouw klacht te onderzoeken dan heb je geen grond om je abonnement op te zeggen (om antwoord te geven op je openingspost).
Einde oefening met die nephap.
Nou theocoppes, iets bereiken in het leven heeft niet zo veel te maken met de wanprestatie van een telco. En ik hóéf niks meer te bereiken.
Reputatie 5
Badge
Hoi Erik038,

Allereerst welkom op het forum van Tele2,

Graag kijken we wat we voor je kunnen doen, maar blijkbaar heb je al conclusies getrokken, Ik zou je in contact kunnen brengen met onze technische afdeling om het probleem te achterhalen
ik wil je wel dringend verzoeken om je taalgebruik te matigen,
We kunnen prima op een normale manier communiceren hier.

Fijne dag,

Arjan

Reageer