beantwoord

Lange wachttijd iPhone XR

• 23 september 2019
  • 4 reacties
  • 226 x bekeken

Hoi!
Op 10-09-2019 heb ik mijn iPhone XR 128g besteld, er stond bij dat het toestel een week levertijd had, bijna 2 weken later heb ik nog geen mail van Reviva gekregen en ook nog geen update van Tele2 zelf. Wat moet ik nu doen? Ik heb meerdere keren de klantenservice van Tele2 telefonisch proberen te bereiken maar ik krijg steeds te horen dat ze het te druk hebben en ik op een ander moment moet terug bellen.

Mvg,

Hub.
icon

Beste antwoord door eric 23 september 2019, 19:39

Een update per persoon sturen ze niet. Het is of afwachten op de mail van Reviva of de bestelling annuleren, wachten totdat je jouw geld terug hebt en dan bij een dealer het abonnement en toestel opnieuw bestellen. Maar de Apple toestellen zijn erg populair, dus of daar geen levertijden zijn is moeilijk te voorspellen. Klanten die na 20 september bestellen hebben een week levertijd, dus je zou ervan uit mogen gaan dat dit dus ook voor klanten die voor 20 september hebben besteld niet langer zal duren. Dan is het dus 27 september, a.s. vrijdag.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Een update per persoon sturen ze niet. Het is of afwachten op de mail van Reviva of de bestelling annuleren, wachten totdat je jouw geld terug hebt en dan bij een dealer het abonnement en toestel opnieuw bestellen. Maar de Apple toestellen zijn erg populair, dus of daar geen levertijden zijn is moeilijk te voorspellen. Klanten die na 20 september bestellen hebben een week levertijd, dus je zou ervan uit mogen gaan dat dit dus ook voor klanten die voor 20 september hebben besteld niet langer zal duren. Dan is het dus 27 september, a.s. vrijdag.
Reputatie 4
Badge
@Hub Peerboom Hallo Hub, heb je je toestel inmiddels ontvangen?

Groet Petra

Groet Petra

Hoi Petra, inmiddels heb ik mijn toestel binnen, helaas heb ik er wel lang op moeten wachten.
Reputatie 4
Badge

Groet Petra
Hoi Petra, inmiddels heb ik mijn toestel binnen, helaas heb ik er wel lang op moeten wachten.

Helaas zijn we wat betreft aanvoer afhankelijk van Apple maar goed om te horen dat je je toestel inmiddels hebt ontvangen.
Veel plezier ermee!

Ik ga het topic hierbij dan ook weer sluiten.

Fijne dag, groet Petra