beantwoord

lange leveringstijd?

  • 28 July 2021
  • 2 reacties
  • 87 x bekeken

Heb afgelopen zondag een Sim Only besteld en behalve een bestellingsbevestiging niks meer vernomen. In de bestelstatus staat dat het toestel niet op voorraad is!! Heb dus geen toestel besteld en het lijkt me vreemd dat een SIM kaartje niet op voorraad is?

 

icon

Beste antwoord door landcruiser 29 July 2021, 15:37

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

 Ik heb vanmiddag na  vele omzwervingen uiteindelijk 11 pogingen kunnen doen  ( verbinding werd steeds verbroken) om een  medewerker van vlees en bloed van de klantenservice aan de lijn te krijgen en zo de bestelling kunnen annuleren.  Daar alles zo moeizaam is gegaan en ik zo slecht geïnformeerd werd heeft dit me weinig vertrouwen geschonken om met Tele2 verder te gaan . inmiddels bij een andere provider een nieuw abonnement afgesloten.

Evengoed bedankt voor je reactie en aanbod voor hulp.

Reputatie 6
Badge +2

Hi @landcruiser,

Welkom op de Community! Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt en jouw bestelling. Er staat inderdaad dat we wachten op voorraad, goed dat je het aankaart want dit moet ik uitzoeken. De Simkaarten zijn op voorraad en dit is een systeemfout. Mijn excuses voor het ongemak. Ik maak een interne melding en dan wordt het zo snel mogelijk opgepakt, dit kan tot na het weekend duren. 

Een andere optie is dat je de bestelling opnieuw plaatst en ik deze bestelling eruit haal. Wat jij liever hebt natuurlijk. Ik hoor graag van je!