beantwoord

Langdurig geen bereik

Sinds afgelopen vrijdagavond (2 dagen geleden) heb ik geen bereik meer met mijn samsung galaxy s8.
Symbool (rondje met streep) staat bovenin.
Mijn simkaart werkt wel in een andere telefoon, dus moet aan mijn telefoon liggen. Andere simkaarten werken ook niet in mijn telefoon.
Ik heb al van alles geprobeerd. Zelfs heb ik de telefoon al op fabrieksinstellingen gezet. Maar nog steeds geen bereik.
Wifi werkt wel gewoon. Ook kan ik bellen over wifi.
Ik weet niet meer wat ik verder nog zou kunnen doen. Dit is erg frusterend, want ik moet ook bellen en internetten op plekken zonder wifi.
Iemand een oplossing?

icon Beste antwoord door eric 15 april 2018, 22:25

Als de sim wel in een ander toestel werkt dan is er dus iets met die S8. Die kun je dan ter reparatie aanbieden bij de verkoper.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als de sim wel in een ander toestel werkt dan is er dus iets met die S8. Die kun je dan ter reparatie aanbieden bij de verkoper.
Reputatie 5
Badge
Hi rikker12345,

Vervelend dat geen enkele simkaart in je toestel werkt. Dit duidt er inderdaad op dat je toestel defect is.

Waar heb je je toestel gekocht? En heb je het toestel toevallig al ter reparatie opgestuurd?
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Jeroen