beantwoord

lang wachten op terugbetalen van annulering toestel

  • 9 January 2021
  • 25 reacties
  • 546 x bekeken

10 dagen na het annulering van de abonnement bij AMP maar nog steeds ondanks tientallen berichten en gesprekken niet bevestigd door Tele2 per mail en natuurlijk geen geld terug gestort! Behalve afwachten en geduld hoor ik niets van klantenservice, zo jammer en spijtig om opnieuw Tele2 te kiezen.

Claudia van klantenservice beloofde me om terug bellen om te zeker zijn over de bevestiging maar ook niets meer van haar gehoord!

icon

Beste antwoord door Jalal.nl 20 January 2021, 10:50

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

25 reacties

Reputatie 7

Die 10 dagen zijn effectief hooguit 6 werkdagen. Daarbij hebben transporteurs het nog steeds gigantisch druk met de achterstanden in de pakket bezorging. Heb je de bezorging van AMP geweigerd? Dan gaat het toestel eerst terug naar Tele2 en wordt vervolgens de terugbetaling geregeld.

Bedankt voor je reactie, maar ik heb geen bestelling gehad of geweigerd! Ik heb per direct na de bestelling,  de order geannuleerd door de lange aflevering periode door AMP koerier, dus het duurt nu heel lang om eerst een bevestiging te ontvangen van Tele2 over de annulering en daarna terugbetaling van het bedrag!

Reputatie 7

Je gaf in de openingspost aan dat je bij AMP had geannuleerd, vandaar mijn vraag. Als je bij Tele2 rechtstreeks hebt geannuleerd, dan zal het ervan afhangen of de order al bij AMP ligt (en dus eerst weer terug moet komen) of niet. De klantenservice moet kunnen achterhalen waar de order op dit moment is. Of wacht anders tot een Tele2 moderator reageert op je topic.

AMP heeft wel bevestigd dat de order geannuleerd is en retour naar Tele2 die binnen. 5 dagen een aparte mail met de annulering ook zou melden maar dat gebeurde niets,tot nu toe en ondanks gesprek met de klantenservice ook niets ontvangen per mail maar alleen beloften om bevestiging te sturen per mail!

Reputatie 7
Badge +12

Dit duurt over het algemeen zo'n 14 dagen. Nog even geduld dus.

Dat is echt raar, AMP meldt dat binnen 5 werkdagen een bevestiging van Tele2 zou ontvangen, en later binnen 14 dagen om het bedrag teruggestort maar nog niet ontvangen en ondanks dat klantenservice dat ook gegarandeerd, dus wat is de reden voor deze vertraging!?

In ieder geval niets kan doen van mijn kant als klant, helaas!

Reputatie 7
Badge +12

Ja, klanten zoals ik kunnen niet in hun systemen kijken. Dat is voorbehouden aan de telefonische klantenservice of een moderator, maar die zijn beperkt beschikbaar.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Jalal.nl.

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.


Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 werkdagen jouw aanbetaling terugstorten! Ik zie dat we via Twitter jouw gegevens hebben ontvangen en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! 
Ik neem contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd!

We houden je op de hoogte!

Goedemorgen Cas, nogmaals bedankt voor je vriendelijke reacties en aandacht!

Hopelijk dat je kan wel spoedig deze kwestie te voldoen.

Ik wacht af nog op de annulering bevestiging van Tele2 per mail en later wel zo snel mogelijk op de terugbetaling van het bedrag €533,69!

Hoi Cas, ik zie geen meer updates over je reactie ondanks twee meldingen op mijn Gmail ontvangen? Dus ik zie alleen je laatste reactie die ik op reageert!

Groeten, Galal 

Order 56279616

 

 

Na twee weken afwachten met stress en veel contact en verspillen minuten heeft vanavond de medewerker van de annulering afdeling dat de annulering bij AMP hangt en nog steeds niet verwerkt bij Tele2!

Ongelooflijk slecht en irritant aan de klant die moet zelf achter springen en vragen over de status van de annulering en terugbetaling van het bedrag!

Dus tot nu toe helaas ben ik helemaal wanhopig van deze kwestie.

Order 56279616

Reputatie 7

Als je order bij AMP hangt, dan dient de annulering daar eerst verwerkt moeten worden en doorgegeven aan Tele2. Het probleem is dat alle bezorgdiensten het enorm druk hebben gehad (en nog steeds hebben) en dat kan voor vertraging zorgen.

Ja dat begrijp ik maar ik heb al voor lang geleden een bevestiging mail van AMP dat het geannuleerd is en de order terug naar Tele2 gestuurd die binnen 5 dagen zou een bevestiging naar mij sturen!

Niets vanaf 30/12 tot nu toe gebeurd!

Reputatie 7

Geen idee wat AMP communiceert, maar Tele2 zelf communiceert 14 dagen. Misschien dat AMP normaal binnen 5 dagen naar Tele2 reageert, maar mogelijk duurt dat met die drukte wat langer.

Eerder heeft de moderator Cas me beloofd om deze kwestie zo spoedig mogelijk te volgen en het bedrag zou snel terugbetaald, maar blijkbaar dat niets gebeurd en tot nu toe heeft Tele2 totaal de annulering niet verwerkt en ik moet zelf afwachten op een mirakel om deze (mysterie) te oplossen :( 

Reputatie 7

Cas heeft 1 dag geleden gereageerd en dient ook een verzoek in bij de juiste afdeling, hij kan niet even zelf internetbankieren of zo.

Reputatie 7
Badge +12

Cas heeft je pas 1 dag geleden een bericht gestuurd. Hij heeft niet zelf de bankpas en communiceerd, waarschijnlijk vanuit thuiswerken, met backoffice afdelingen. Zoals hij al aangaf, het standaard streven is terugbetaling na 14 dagen als de order door AMP is geannuleerd en het toestel is teruggeboekt. 

 

Een beetje geduld dus. Je krijgt het terug.

Bedankt voor de reacties, wat belangrijkste voor me is dat een officiële bevestiging van Tele2 over de annulering per mail te ontvangen, later mag wel gewoon het bedrag binnen 14 dagen teruggestort worden.

Het probleem dat ik als klant zit in in heel verwarrend situatie en ik moet zelf de hele tijd vragen over wat gebeurt met de annulering is!

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Jalal,

Goed nieuws, je wordt deze week uitbetaald! Ik heb de annulering intern doorgezet naar de juiste afdeling. Zoals ik aangaf heb ik er persoonlijk voor gezorgd dat de aanbetaling geregeld wordt. 
 

Hallo Cas, echt waar! Bedoel je Vandaag of morgen het bedrag binnen is!

Ik zou graag een bevestiging van Tele2 over de annulering en ook een bericht over crediteren van het bedrag maar tot nu toe niets!

In ieder geval ik wacht af en zie, hopelijk!

Alvast bedankt nog voor je vriendelijk hulp en aandacht.

Dit is decreayve reactie an AMP net ontvangen na mijn vraag over de annulering!

 

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie hier in het systeem staan dat wij de order op 05-01 retour hebben gezonden naar de Tele2. U dient over het bedrag contact op te nemen met de Tele2, wij gaan niet over bedragen wat u heeft betaald aan de Tele2 en kunnen wij nu dan ook niks meer betekenen voor u. Excuses hier voor.


 

 

 

 

Met vriendelijke groet,

AMP groep logo

Jamie-Lee
Medewerker Contact Center
Reputatie 6
Badge +2

Hallo Jalal,

Graag gedaan! Ik doe er alles aan om het zo goed mogelijk te regelen. Deze week wordt de uitbetaling gedaan, afhankelijk van de snelheid van de bank en betalingsverkeer ontvang jij het op jouw rekening. Nog even geduld. We houden je op de hoogte!

Nogmaals bedankt Cas, maar ik vraag het graag nog een keer over de bevestiging per mail van Tele2 over de annulering en de opdracht van terugbetaling zodra ik het officieel in mijn administratie kunnen houden.

Mijn betaalrekening is wel van ING bank.

Groeten, Galal

Reputatie 6
Badge +2

Hallo Galal,

Geen dank! Heb je het bedrag inmiddels ontvangen? Als jij het bedrag hebt ontvangen is dat dan voldoende voor de administratie?

Ik hoor graag van je!

Hoi Cas, vriendelijk van je om te vragen, jij bedankt voor alle eerder hulp en reacties , eindelijk na drie weken wachten kreeg ik het bedrag terug, dat was echt mijn slechte ervaring met een provider.

Volgende keer ga ik bever ever een bedrag betalen voordat een volledige abonnement en toestel in hand heb :)

Heel fijne dag wens ik je 🙋