beantwoord

Laagste prijs garantie?

• 17 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 63 x bekeken

Hoi allemaal! Even een vraagje. Ik mag mijn Sim-Only abonnement verlengen. Nu overweeg ik over te stappen naar Tele 2 voor een alles unlimted Sim-Only abonnement. Deze kost €25,- per maand. Tele 2 zegt vaak dat ze de goedkoopste zijn, maar via Budgetthuis kan ik dit abonnement voor €20,- per maand krijgen. Doet Tele 2 aan laagste prijs garantie o.i.d. waardoor ik hier wat korting kan krijgen op Sim-Only abonnementen?

Ik hoor graag van jullie! 🙂

icon

Beste antwoord door eric 18 oktober 2020, 07:36

Er is geen laagste prijs garantie, de Tele2 prijs is het laagst als je dit afzet tegen een vergelijkbaar unlimited sim only. Voor die 20 euro krijg je een maximale download snelheid van 5mb, dat zijn meer 3g snelheden dan 4g. Ook is de dagelijkse FUP maar 4gb en kun je dan per 1gb bijbestellen. Er is waslijst aan voorbehoud voor grootverbruik en tot slot krijg je in de EU maar 12gb per maand.

Dus als je alleen een lage download snelheid nodig hebt is het misschien wel wat voor jou. 

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Er is geen laagste prijs garantie, de Tele2 prijs is het laagst als je dit afzet tegen een vergelijkbaar unlimited sim only. Voor die 20 euro krijg je een maximale download snelheid van 5mb, dat zijn meer 3g snelheden dan 4g. Ook is de dagelijkse FUP maar 4gb en kun je dan per 1gb bijbestellen. Er is waslijst aan voorbehoud voor grootverbruik en tot slot krijg je in de EU maar 12gb per maand.

Dus als je alleen een lage download snelheid nodig hebt is het misschien wel wat voor jou. 

Reageer