vraag

kwaliteit administratie Tele2

  • 19 juli 2019
  • 2 reacties
  • 137 x bekeken

Hoewel ik op 21/06/19 handmatig factuur NL1905828180 t.w.v. euro 14,27 betaald heb, is dit bedrag niet verwerkt door de administratie; het resultaat van dit alles is, dat ik m.i.v. vandaag ben afgesloten. Het lukt mij nl. gewoon niet een volledig ingevuld betalingsbewijs te verzenden. We zijn in een patstelling geraakt.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Waarom lukt het niet om je betalingsbewijs te versturen?

Heb je na dat je de factuur betaald hebt nog contact gehad met Tele2? Zit bijna a een maand tussen, heb je niet op mijn Tele2 gecheckt als je factuur al afgehandeld was?

Heb je volgens de instructies betaald en naar het juiste rekening nummer overgemaakt? Dat is zo ver ik het weet niet het zelfde rekening nummer als de nr van het automatisch incasso

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/geblokkeerd-vanwege-betalingsachterstand/
Reputatie 6
Badge
Hoi @wouter.van.dijk1

Vervelend dat je betaling nog niet is verwerkt,
Als we de betaling niet kunnen vinden heeft dat vaak te maken met het feit dat er geen goed kenmerk mee is gestuurd.
We hebben afgesproken dat we automatisch incasseren, dat voorkomt dit namelijk.
Waarom kun je het betaalbewijs niet sturen, wat gaat daar mis?

Ik heb je andere topic gesloten, dan kunnen we het hier centraal houden

Fijne dag,

Arjan