beantwoord

Kredietcheck sim only

Beste Tele2 medewerker,

Beste Tele2, afgelopen zondag (6 december) heb ik bij jullie een sim only abonnement besteld. Meteen een bevestigingsmail gekregen, waarin stond dat jullie mijn kredietwaardigheid zouden checken en binnen 2 werkdagen zouden mailen met het resultaat. We zijn inmiddels echter op werkdag 4 en ik heb nog niks gehoord, enig idee waardoor dit komt? Ik wil graag zo snel mogelijk mijn nieuwe simkaart ontvangen, aangezien mijn oude abonnement bijna verloopt.

Met vriendelijke groet,
Suzan

icon Beste antwoord door MelissaS van Tele2 14 december 2015, 16:49

Hoi Suzan, Daar ben ik weer! Ik heb het nagevraagd en als je naar de winkel gaat zou dat geen probleem zijn. Wel is het handig als je even erbij meldt dat je in het weekend van 6 december meerdere aanvragen vanuit hetzelfde adres hebt gedaan.
Groetjes, Melissa

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 Reacties

Reputatie 1
Badge +2
Hoi Suzan en welkom op het forum! Heb je al iets gehoord? Als dat niet het geval is ontvang ik graag je gegevens zodat ik in het systeem kan kijken hoe het ervoor staat. Zou je mij je NAW-gegevens (naam, adres, postcode en huisnummer) samen met je geboortedatum in een privébericht kunnen sturen? Je kan een privébericht sturen op mijn profiel te klikken, hier zie je dan een paarse button met 'bericht' op. Ik hoor graag van je!
Groetjes, Melissa
Dank voor je reactie, ik heb je een privébericht gestuurd!
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Suzan en bedankt voor je gegevens. Ik heb voor je in het systeem gekeken en zie iets heel geks gebeuren. Je order is geannuleerd omdat er op dezelfde dag (6 december) een andere sim only aanvraag was goedgekeurd , met hetzelfde adres en met hetzelfde nummer. Ik zie ook een andere aanvraag -met hetzelfde nummer, adres en ook op 6 december- ingediend en deze is ook afgekeurd.Dus eigenlijk zie ik in het systeem hetzelfde nummer eindigend op -934 drie keer is aangevraagd op hetzelfde adres. Kan het zijn dat er iemand anders bij jou thuis het nummer al in gebruik heeft?
Groetjes, Melissa
Hoi Melissa,

Of iemand anders het nummer al in gebruik heeft weet ik niet, omdat ik nooit een nummer heb ontvangen. Wel zijn er in 1 weekend op mijn huisadres 2 of 3 aanvragen gedaan, zou het daarmee te maken kunnen hebben? Ik heb de order in ieder geval niet zelf (bewust) geannuleerd. Een nieuw nummer thuis is al in gebruik, maar dit nummer eindigt op 701.

Wat is nu de oplossing hiervoor? De aanvragen zijn allemaal voor verschillende mensen (en zijn ook op verschillende namen gedaan).

Groetjes, Suzan
Reputatie 1
Badge +2
Ik denk dat het wellicht hiermee te maken heeft. Al zie ik wel dat ik net in het verkeerde vakje aan het kijken was en was dit niet het mobiele nummer maar eerder contactnummer 😛
Het waren inderdaad verschillende namen met allemaal hetzelfde adres en contactnummer. Ik heb nu per aanvraag gekeken hoe het ervoor staat: bij jouw aanvraag zie ik als foutmelding dat je ID niet goed ingevuld was en ook als melding dat er teveel aanvragen tegelijkertijd zijn gedaan. Bij de andere aanvraag zie ik ook zelfde melding van teveel aanvragen tegelijkertijd. Ik wil dit graag nagaan bij de juiste afdeling hoe het zit met meerdere aanmeldingen tegelijkertijd. Ik kom maandag op terug aangezien de afdeling die hierover gaat er pas maandag weer is.
We houden contact!
Groetjes,
Melissa
Super, dankjewel voor de informatie! Ik kan zelf volgende week ook langs een Tele2 winkel gaan en dit regelen, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik de simkaart op tijd heb. Zou jij er dan voor kunnen zorgen dat mijn aanvraag uit het systeem gaat?
Groetjes,
Suzan
Reputatie 1
Badge +2
je aanvraag is geannuleerd dus dat zou in principe geen probleem zijn 😉
Wat ik wil navragen is hoeveel aanvragen maximaal aangevraagd kan worden per adres zodat je niet weer een foutmelding krijgt. Dan weet je zeker dat je op tijd je simkaart kan gaan gebruiken. 😃
Groetjes,Melissa
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Suzan, Daar ben ik weer! Ik heb het nagevraagd en als je naar de winkel gaat zou dat geen probleem zijn. Wel is het handig als je even erbij meldt dat je in het weekend van 6 december meerdere aanvragen vanuit hetzelfde adres hebt gedaan.
Groetjes, Melissa
Hoi Melissa,

Wederom bedankt, dan ga ik naar de winkel!

Groetjes, Suzan