krakend geluid

• 12 January 2017
  • 13 reacties
  • 2875 x bekeken

Als ik bel of gebeld word, kan er wel opgenomen worden maar er komt een heel hard, naar en krakend geluid.
Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Ik heb al eerder storing gehad, een half jaar, waarin ik ook problemen met bellen had

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Probeer je sim eens in een ander toestel te stoppen en wat is dan het resultaat?
Ik heb precies hetzelfde sinds vanmorgen. Ik hoor een ander als eenrl robot en soms valt het gesprek weg. Ook lastig om dan tele2 te bellen...
Ja idd, al geprobeerd. precies hetzelfde
denk dat er storing is
Kan het nergens vinden ik ga zo nog een poging doen om klantenservice te bellen
Ik heb dit probleem ook sinds gisteren of eergisteren. Overigens op willekeurige momenten en dus niet bij elk gesprek. En tot nu toe alleen met uitgaande gesprekken.
Reputatie 7
Badge +4
Wat voor toestel gebruik je? En heb je het op meerdere plaatsen? Dit kan niet aan je simkaart liggen.
Samsung s7, en ja het gebeurd op diverse locaties. Meestal als ik het een 2e keer probeer gaat het wel goed.
Reputatie 7
Badge +4
Dan zou het volte kunnen zijn. Hoe sterk is je 4g signaal? Als het aan de zwakke kant is zou je kunnen proberen volte (bellen over 4g) uit te zetten onder instellingen/mobiele netwerken/ zodra je signaal optimaal wordt omdat ze nog steeds bijbouwen zet je het weer op aan.
Bij mij zijn de streepjes vol en zodra ik ga bellen gaan ze weg en gaat het kraken en val ik weg mensen krijgen mij ook niet te pakken ik word er niet goed van al 100x mijn telefoon aan en uit gezet .. En bellen naar tele2 gaat niet want hij stottert en valt weg
Badge
Samsung s7, en ja het gebeurd op diverse locaties. Meestal als ik het een 2e keer probeer gaat het wel goed.

In welk ander toestel heb je de simkaart geprobeerd? Als dit ook een Samsung is zou het ook door een probleem in software kunnen liggen, maar dit lijkt mij sterk. Lijkt erop dat de simkaart defect is 😞
Reputatie 7
Badge +4
Heb je het vinkje onder instellingen/mobiel netwerk/ 4g bellen of volte bellen AAN staan? Het lijkt er nu op dat je nog naar het 3g netwerk gaat om te bellen. Dat is zonde als je een sterk 4g signaal hebt.
Ik heb een iphone 6s, dus denk idd dat dat het niet is
Badge
Heb je het vinkje onder instellingen/mobiel netwerk/ 4g bellen of volte bellen AAN staan? Het lijkt er nu op dat je nog naar het 3g netwerk gaat om te bellen. Dat is zonde als je een sterk 4g signaal hebt.
Zelfs met een 3G verbinding zou het geen storend geluid moeten opleveren :8

Ik heb een iphone 6s, dus denk idd dat dat het niet is
Als je bij een Tele2 winkel in de buurt woont kunnen ze daar een gratis simswap uitvoeren, als blijkt dat de simkaart defect is.