beantwoord

Kosten van oktober ??

• 28 november 2016
  • 3 reacties
  • 97 x bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist de factuur van oktober gekregen en daar valt mij het volgende op. In deze maand is het oude contract afgelopen en het nieuwe ingegaan. Dit zie ik ook netjes terug en ik betaal dan ook voor een gedeelte voor mijn oude contract en een heel klein deel (2 dagen) voor het nieuwe contract, dit is allemaal netjes afgehandeld. Echter de toestel kosten betaal ik 2 keer, namelijk de laatste keer voor mijn oude abonnement (19,87 euro) en ook gelijk volledig voor mijn nieuwe abonnement (17,00 euro).

Ik zou verwachten dat dit ook in verhouding zou zijn, dus nagenoeg het volledige bedrag voor het toestel van mijn oude abonnement en een klein deel van het toestel van mijn nieuwe abonnement.

Kunt u mij vertellen waarom ik nu 2 keer een volledige maandelijkse aflossing toestel betaal ?

Met vriendelijke groet,

René
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 30 november 2016, 14:39

Hi René,
Ik heb het even voor je nagevraagd. Je betaalt 12 fo 24 maanden (ligt aan je type abonnement) voor je abonnement en toestel. Dus vanaf moment 1 dat je facturen ontvangt, krijg je je volledige toestelkosten. Bij je slotnota zul je dan ook minder betalen voor je toestel omdat je nu wel al het volledige maandbedrag hebt betaald.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hi René,
Ik heb het even voor je nagevraagd. Je betaalt 12 fo 24 maanden (ligt aan je type abonnement) voor je abonnement en toestel. Dus vanaf moment 1 dat je facturen ontvangt, krijg je je volledige toestelkosten. Bij je slotnota zul je dan ook minder betalen voor je toestel omdat je nu wel al het volledige maandbedrag hebt betaald.
Groetjes Kiko
Dank je voor je reactie. Het is me nu duidelijk.
Reputatie 5
Badge +4
Graag gedaan!
Ik zal hierbij je topic sluiten. Groetjes Kiko