beantwoord

kosten naar Curacao

  • 6 March 2021
  • 5 reacties
  • 366 x bekeken

Ik heb een paar dagen geleden geprobeerd naar een hotel in Curaçao te bellen. Ik kreeg gelijk een bandje te horen datjes druk was en ik was de zoveelste wachtende in de rij. Heb m op speaker gezet maar na 50 minuten werd er nog steeds niet opgenomen. Nu zie ik in mijn app dat er €90 kosten worden berekend!! Terwijl ik nooit iemand aan de lijn heb gehad. Heb alleen een muziekje beluisterd...

icon

Beste antwoord door eric 6 March 2021, 20:50

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je hebt het hotel gebeld en die spelen een bandje af zolang hun medewerker in gesprek is. Er is dus voor de provider gewoon een verbinding met Curaçao. De kosten daarvan zijn per minuut inderdaad aanzienlijk. Beter om via email buiten Europa te communiceren.

Op e-mail kreeg ik totaal geen reactie vandaar dat ik belde. Vind t belachelijk je hoort gewoon te rekenen vanaf t moment dat je iemand aan de lijn hebt niet als die bij wijze van alleen nog overgaat. Schandalig!

Reputatie 7
Badge +12

De hotel telefooncentrale heeft het gesprek beantwoord. Je hoorde daarom ook een bandje uit Curaçao. Voor de telefoonlijn en de kosten om het gesprek aan de andere kant van de wereld te krijgen zijn hetzelfde, of je nu een bandje uit het hotel of een echt persoon uit het hotel hoort.

Dit geldt trouwens waar je ook in Nederland of ergens in het buitenland in een wachtrij terecht komt.

Reputatie 7

Tele2 moet net als jij zelf ook betalen voor de verbinding met het buitenland, ook al is dat gesprek met een bandje. Als je vooraf aaneen gesprek een kiestoon hoort, dan is er nog geen gesprek en betaal je nog niets.

Reputatie 7
Badge +8

Op email naar tele2 krijg je nooit reacties. Ze hebben geen emailadres. 

Reageer