vraag

Kosten internetbundel veranderen na wijzigen belbundel

Wanneer ik mijn belbundel wil veranderen, zie ik dat de kosten van mijn internetbundel automatisch veranderen naar 12,- p/m i.p.v. de 10,- p/m die ik als actietarief heb aangeschaft. Dit actietarief zou mijn gehele abonnementsdienst (24 maanden) gelden.
Aangezien ik wel echt een belbundel nodig heb maar niet plots onnodig extra kosten wil, weet ik niet zo goed wat te doen.

Daarnaast heb ik regelmatig slecht tot geen verbinding met jullie netwerk. 4G doet het sowieso vaak niet en veel momenten moet ik minuten lang wachten tot er een internetverbinding is gemaakt. Is hier een oorzaak voor en is deze op te lossen?

Alvast bedankt!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 Reacties

Reputatie 2
Hi

Wanneer je een hogere bundel neemt, worden de abonnementskosten ook ietsjes hoger maar alleen voor de verhoogde bundel.

Vervelend om te horen dat je regelmatig geen of een slechte verbinding hebt.
Waar ervaar je precies de netwerk problemen, is dat op je thuis adres of ook elders en wat geeft onze netwerkkaart aan over de dekking?
Staat de SIMtoolkit op automatisch? Je kunt dit als volgt instellen: Ga naar de app "Tele2 Menu" en vervolgens naar SIM menu - selecteer SIM - automatische SIM selectie.

Gr, Bernadet
Beste Bernadet,

Bedankt voor je reactie. Ik heb momenteel een internetbundel van 5GB en betaal hier 10,- per maand voor. Als ik mijn belbundel wil aanpassen staat mijn internetbundel automatisch op 5GB die dan 12,- per maand zou kosten terwijl ik heb getekend voor een contract van 24 maanden voor 10,- per maand. Bijgevoegd een printscreen van de pagina wanneer ik mijn belbundel aan wil zetten (en dus niet mijn internetbundel wil wijzigen).
Hopelijk kun je me verder helpen.

Groetjes,
Vera
Reputatie 7
Badge +4
Heb je die korting misschien op je toestelabonnement gehad? Hoe staat je databundel op je laatste factuur?
Nee dit is volgens mij geen korting geweest maar zo heb ik mijn abonnement gewoon afgesloten. Bijgevoegd mijn laatste factuur.
Reputatie 7
Badge
Als je in het scherm wijzigingen de bel/sms op nul zet, staat de databundel dan wel op EUR 10,-?
Wellicht wordt het aanschaffen van een belbundel anders gezien dan het verhogen en terugzetten van een (data)bundel?
Reputatie 2
Ik wil dit toch even zien, Vera. Kun jij mij een prive bericht sturen met je volledige adresgegevens, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet .
Ik ben inmiddels naar de Tele2 winkel gegaan en daar hebben zij het na even zoeken opgelost door via hun systeem mijn abonnement te wijzigen.
Maar bedankt voor het meekijken allen!
Reputatie 2
Ik begrijp dat het inmiddels opgelost is. Dat is fijn.
Ik sluit dit topic. Nog een fijne dag