vraag

Kosten buiten de bundel

Hallo, hoe kan t dat ik nu in een keer 0,60 € buiten mijn bundel zit ? Vraag 2: gisteren ben ik door Tele2 bestookt met SMS/jes dat mijn databundel bijna op was, kan niet ! Hebben die 2 zaken met mekaar te maken ? Ps: ik ben niet in buitenland geweest !! En de dataroaming mag in de EU toch niet meer ? Pffffff Grt Frans
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je een databundel hebt in NL kan die ook een keer opraken. Afhankelijk van je abonnement kunnen dan buiten de databundel kosten ontstaan, wordt data snelheid verlaagd of stopt de data.
Zijn de buiten de bundel kosten data kosten? Als je in de APP erop klikt zie je in welke catagorie deze kosten zijn gemaakt.
Hi Eric, is fout bij Tele2. Ik had nog zeker 1.5 Gb. Graag checken en geen standaard antwoorden geven 😉 Vervelend dit btw.
Reputatie 7
Badge +4
Dit is een klanten forum waar klanten onderling elkaar helpen , als je directe klantenservice wilt, dan kun je beter bellen met ze.
Ik kan als klant niet in Tele2 systemen, maar als je bundel meldingen per sms ontvangt dan hoeft dat dus niet door EU gebruik te komen. Zie je in je Tele2 APP ook al staan dat je bundel op is?
Reputatie 2
Badge
Hallo Francescoli,

Welkom op ons Forum. Ik kan voor je nakijken waar de extra kosten vandaan komen. Zou je daarvoor een privébericht willen sturen met je telefoonnummer, adres en klantnummer?

Groetjes Jurrien
Reputatie 2
Badge
Dit topic is gesloten vanwege inacitiviteit.
- Jurrien