Kosten buiten abonnement

  • 2 december 2015
  • 3 reacties
  • 99 x bekeken

Als mijn data op is krijg ik altijd een smsje met daarin vermeld dat het op is en dat ik kosteloos verder kan internetten maar dat het langzamer zal gaan.
Toch zit ik altijd over mij kosten heen. Bellen en sms'en heb ik eigenlijk nooit op.
Ik denk dus dat er toch kosten worden afgeschreven terwijl ik dus smsjes krijg dat dat niet het geval zou zijn.
Iemand hier ervaring mee?
Hoe kan ik dit oplossen of voorkomen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Niet alle kosten worden uit je bundel betaald.Service nummers of bellen naar buitenland wordt apart berekend. Wat staat er bij de specificaties op je factuur?
Je kunt ook eens zelf controlren via www.payinfo.nl of je niet geabonneerd bent op een betaalde sms dienst. Via de site kun je het daar ook blokkeren.
Waarom krijg je geen sms als je belminuten op zijn? Ik zie dus dat ik daar steeds overheen zit, wat ik niet begrijp maar oke..
Daar doet Tele2 niet aan
Je kumt je verbruik bijhouden via de Tele2 App