beantwoord

kosten abonnement

• 24 juli 2016
  • 8 reacties
  • 128 x bekeken

Reputatie 2
Ik heb een mobiel abonnement afgesloten van € 10 per maand. Ik heb amper gebeld en geen extra kosten gemaakt, sterker nog, ik kom lang niet aan mijn belminuten en heb al mijn internet over. Hoe kom ik dan toch aan een rekening van € 11?
Ofterwijl: kost een mobiel abonnement van € 10, 11 Euro??????
icon

Beste antwoord door Siebel 25 juli 2016, 00:09

Dan is de abonnement periode langer dan 1 maand, ik gok dat de periode start op de 27ste of de 28ste en tot de eerste van de daarop volgende maand daarloopt?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je een maandelijks opzegbaar abonnement met 100 minuten en 1 gb hebt afgesloten is het 11 euro per maand.
Kijk op mijn.tele2.nl voor je factuur specificatie.
Reputatie 2
Als je een maandelijks opzegbaar abonnement met 100 minuten en 1 gb hebt afgesloten is het 11 euro per maand.
Kijk op mijn.tele2.nl voor je factuur specificatie.

Ik heb GEEN maandelijks opzegbaar abonnement! Ik heb een abonnement van 2 jaar met 100 minuten/sms en 1000 mb. Op de site en telefonisch is mij verteld dat ik daar € 10 voor betaal.
Heel merkwaardig om een rekening van € 11 te krijgen!
Hoi Jola, haar de factuur die je hebt ontvangen over 1 maand, of over een langere periode? Staan er nog mogelijk andere kosten gespecificeerd? Kun je in je app of MijnTele2 kijken of er niet per ongeluk een maandelijks opzegbaar SIM only is afgesloten?
Reputatie 2
De factuur is van 1 maand en op mijn tele2 staat ook duidelijk dat het voor 2 jaar is.
(Mijn tele2 app is momenteel niet bereikbaar)
Reputatie 2
Oh, er staan verder geen andere kosten gespecificeerd; helemaal geen specificatie.
Alleen abonnementskosten 0,50 voor internet en 0.50 voor bellen (kosten abonnement???)
Dan is de abonnement periode langer dan 1 maand, ik gok dat de periode start op de 27ste of de 28ste en tot de eerste van de daarop volgende maand daarloopt?
Reputatie 5
Badge +2
Hoi jola,

Klopt het wat Siebel vermoedt, dat je eerste factuur over een periode ging die langer was dan een maand?
Anders moeten we dit nog verder gaan onderzoeken.

Groetjes,
Jolien
Reputatie 2
Hallo Jolien,
Dank je wel voor je reactie.
Het abonnement is inderdaad op de 28e ingegaan. Ik had toen weliswaar mijn sim-kaart nog niet ontvangen en kon nog niets, maar dat doet er blijkbaar niet toe. Die kreeg ik de 29e aan het einde van de middag binnen en voor die 1,5 dag had ik waarschijnlijk ook een euro extra moeten betalen...
Maar in ieder geval bedankt dat je het uit had willen zoeken..
Groetjes,
Jolanda