beantwoord

Kosten abonnement

• 24 september 2015
  • 3 reacties
  • 136 x bekeken

Eerst betaalde je alleen voor je internet en bel/sms. Als je dat uitrekent betaal je sowieso meer voor je telefoon, maar nu is mijn vraag. Waarom betaal je nu ineens per maand ook nog eens een bijdrage voor je telefoon?
Ik lees op het internet dat het is omdat de telefoon dat jouw eigendom is, maar voor mijn telefoon die ik nu heb betaal ik zover ik weet alleen mijn internet en bel/sms bundel. En die telefoon is ook mijn eigendom?
Dus waarom is dit ineens zo geworden?
icon

Beste antwoord door jlthkoch 24 september 2015, 11:52

Als je een telefoon bij je abonnement hebt "gekregen" dan is deze als het ware op afbetaling. Je betaald dus maandelijks (twee jaar lang) een toestelbijdrage naast je gebruikelijke maandelijkse kosten. Na die 2 jaar vervalt de toestelbijdrage en is de telefoon van jou!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Als je een telefoon bij je abonnement hebt "gekregen" dan is deze als het ware op afbetaling. Je betaald dus maandelijks (twee jaar lang) een toestelbijdrage naast je gebruikelijke maandelijkse kosten. Na die 2 jaar vervalt de toestelbijdrage en is de telefoon van jou!
Top! Bedankt
Reputatie 7
Graag gedaan!