beantwoord

Kortingcode 4myMobile

  • 4 April 2022
  • 4 reacties
  • 131 x bekeken

Hoi,

Vanwege de langere levertijd van de Samsung S22 heb ik  via sms een kortingcode ontvangen voor de website 4mymobile. Super leuk natuurlijk alleen is het aanbod op de site echt heel mager.

Als je dan iets gekozen hebt dan is het of niet leverbaar of geen samsung product dus is de code niet geldig of ik krijg een onverwachte fout. 

De code kan ik nu nergens voor gebruiken, wat kunnen jullie hier aan doen?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 8 April 2022, 10:17

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Ik loop helaas tegen hetzelfde probleem aan.  Op het moment is er helemaal niets leverbaar voor de S22😭😟 of samsung producten uberhaupt. Ik hoop dat ik nog gebruik kan maken van het aanbod voordat de kortingscode verloopt. Ook pretenderen ze te leveren tegen scherpe prijzen, echter zijn ze significant duurder dan andere aanbieders.

Hey @Marciano van Tele2 ,

Afgelopen vrijdag een mail gestuurd naar de webshop en vervolgens geen reactie ontvangen. Ik vindt het wel bijzonder dat ik van Tele2 een kortingscode ontvang vanwege late levering van de telefoon en dat ik dan zelf erachter moet gaan bij de desbetreffende webshop.

Zoals hierboven ook al door @Baloe benoemd ben ik niet de enige met dit probleem, naast ons zullen er vast nog meer mensen zijn die hier tegenaan lopen. 

Het zou mooi zijn als jullie als Tele2 contact opnemen met de webshop en om opheldering vragen of ervoor kunnen dat de code voor iedereen automatisch verlengd worden. Ik verwacht dat jullie dit makkelijker en sneller voor elkaar krijgen.

 

@Marciano van Tele2 ik ervaar hetzelfde probleem. Constant foutmelding met een onbekend probleem. Op 24 maart al contact opgenomen met de webshop via email. Er is geen reactie van ze te krijgen. Lijkt me verstandig als jullie vanuit Tele2 faciliteren, jullie geven immers in samenwerking met 4mymobile de cadeaucodes uit.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Gui_O84 @Baloe allereerst leuk om te horen dat je blij bent met de kortingscode! Ik snap dat jullie natuurlijk een toffe en passende accesoire willen bestellen voor bij jullie gloednieuwe toestel. Wij kunnen de code zelf niet verlengen of hier iets voor doen, dus ik wil jullie vragen even contact op te nemen met de klantenservice van 4MyMobile. 

Dit kan via info@4mymobile.nl of telefonisch op 040-3046404. Op werkdagen zijn zij bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur. Ik hoop dat zij wellicht de code kunnen verlengen als er niets op voorraad is en/of kunnen vertellen wanneer de voorraad weer bijgevuld gaat worden.

Laten jullie het me weten als jullie ze hebben gesproken? Ik hoor het graag en ik hoop dat jullie er toch iets moois uit kunnen halen! 😊

Reageer