beantwoord

Korting bij meerdere aansluitingen

• 8 september 2017
  • 20 reacties
  • 2484 x bekeken

2 weken geleden sprak ik een Tele2 medewerker telfonisch, dit ging over een probleem met mijn telefoon nummer. Na het verhelpen van het probleem gaf de medewerker aan dat ik korting kon krijgen omdat wij meerdere aansluitingen op hetzelfde adres hebben. Echter hebben ze mij in de tele2 winkel niet geïnformeerd over deze eventuele extra korting per maand. De telefonische medewerker wist niet zeker of ik alsnog een aanpassing kon krijgen zodat ik deze korting alsnog kan krijgen.

Wie kan mij vertellen hoe dit precies zit?
icon

Beste antwoord door jadria 9 september 2017, 18:44

Dat heeft toch niets met service te maken? Je hebt een contract gesloten waar je voor een bepaalde prijs een bepaalde dienst krijgt. Dat niet iedereen dezelfde prijs betaald heet marktwerking. Zelfde als de ene met een kortingsbon naar de Efteling gaat en een ander niet. Kun je toch achteraf ook geen korting krijgen? Advies om de volgende keer eerst om korting vragen en dan pas kaartje / abonnement kopen.

Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Dat ze me bij de winkel niet goed informeren en vervolgens doen alsof de korting niet bestaat?? Vreemd joh.. Ik ben in de winkel geweest een dag na aanschaf en ze wisten van niets... wat vreemd..

Dit heeft niks met mij te maken maar met de service van Tele 2
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

20 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Het klopt dat de we dit kunnen aanbieden. Helaas mogen we dat niet achteraf doen omdat ik het contract dat je bevestigd hebt niet mag aanpassen.

Bij een nieuwe aanmelding is dit geen probleem.

Jeroen M
Hallo, Ik vind het niet zo netjes dat ik daar bij aankoop niet ovrr brn geinformeerd. Dat ik achteraf krijg te horen krijg dat ik korting kan krijgen. Ik hoor graag hoe dit alsnog geregeld kan worden.
Reputatie 7
Badge +4
Als je jouw volgende abonnement aanschaf moet je om korting vragen. Dat heb je blijkbaar ook niet eerder gedaan.
Reputatie 4
Badge +3
Ik kan dit helaas achteraf niet regelen voor je.
2 weken geleden sprak ik een Tele2 medewerker telfonisch, dit ging over een probleem met mijn telefoon nummer. Na het verhelpen van het probleem gaf de medewerker aan dat ik korting kon krijgen omdat wij meerdere aansluitingen op hetzelfde adres hebben. Echter hebben ze mij in de tele2 winkel niet geïnformeerd over deze eventuele extra korting per maand. De telefonische medewerker wist niet zeker of ik alsnog een aanpassing kon krijgen zodat ik deze korting alsnog kan krijgen.

korting hahah. Mij hebben ze gewoon open in het telefoon boek geplaatst ,terwijl ik dit absoluut niet wilde. Ik zou korting krijgen . Ik moet mijn korting nog ontvangen.

mag ik vragen welk nummer jij hebt gebeld????
groet
Rita
Het klopt dat de we dit kunnen aanbieden. Helaas mogen we dat niet achteraf doen omdat ik het contract dat je bevestigd hebt niet mag aanpassen.

Bij een nieuwe aanmelding is dit geen probleem.

Jeroen M

sorry Jeroen,ik heb het zwart op wit en heb mijn korting nog niet. Het contract heb ik beëindigt,gezien TEL2 hun klanten zo behandelt
Reputatie 7
Badge +4
Er lopen wat gesprekken door elkaar hier. @R.Wildemann kun je een eigen topic openen?
ik heb geen eigen topic
Ik hoop het toch wel. Ik zie in verschillende topics dat korting alsnog wordt toegepast. Je kunt je klanten niet eerst iets aanbieden en vervolgens niet waar maken!
ik heb geen eigen topic
Dan moet je er een openen door op "Start een topic"te klikken. Omschrijf dan je probleem/vraag met zoveel mogelijk relevante gegevens en plaats het in de juiste rubriek.
Reputatie 4
Badge +3
ik heb geen eigen topic
Dan moet je er een openen door op "Start een topic"te klikken. Omschrijf dan je probleem/vraag met zoveel mogelijk relevante gegevens en plaats het in de juiste rubriek.

Ze heeft een topic, Maar vond het nodig om andere topics te spammen we zijn bezig het probleem af te handelen in haar eigen topic.

Ze heeft een topic, .

Zag ik later ook 😁
Hallo gaat het hier om mijn probleem of gaan jullie hier over andere personen praten? Ik snap het niet meer maar ik wil een oplossing voor mijn probleem!

--
Ik hoop het toch wel. Ik zie in verschillende topics dat korting alsnog wordt toegepast. Je kunt je klanten niet eerst iets aanbieden en vervolgens niet waar maken!
Beste antwoord Like
Reputatie 4
Badge +3
Het antwoord blijft hetzelfde ik mag achteraf geen korting geven, je bent zelf akkoord gegaan met de voorwaarden van je huidige pakket.
Dan wil ik mijn abonnement annuleren en een nieuw contract. Dit is toch totaal geen service!
Reputatie 7
Badge +4
Dat heeft toch niets met service te maken? Je hebt een contract gesloten waar je voor een bepaalde prijs een bepaalde dienst krijgt. Dat niet iedereen dezelfde prijs betaald heet marktwerking. Zelfde als de ene met een kortingsbon naar de Efteling gaat en een ander niet. Kun je toch achteraf ook geen korting krijgen? Advies om de volgende keer eerst om korting vragen en dan pas kaartje / abonnement kopen.
Reputatie 4
Badge +3
Dan wil ik je doorverwijzen naar het verkooppunt.

Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Dat ze me bij de winkel niet goed informeren en vervolgens doen alsof de korting niet bestaat?? Vreemd joh.. Ik ben in de winkel geweest een dag na aanschaf en ze wisten van niets... wat vreemd..

Dit heeft niks met mij te maken maar met de service van Tele 2
Dit topic mag dicht.