Korting abonnement

• 5 maart 2019
  • 2 reacties
  • 162 x bekeken

Goedendag, even een vraag/opmerking over iets waar ik niet helemaal, of helemaal niet eigenlijk, uitkom, In december 2016 heb ik mijn abonnement verlengd dit abonnement ging 22 maart 2017 in, ik heb op het nieuwe abonnement een korting toegezegd gekregen van 2 Euro per maand voor de duur van 24 maanden. Ik ben er dus logischerwijs vanuit gegaan dat ik deze korting ontvang voor de duur van mijn abonnements periode welke eindigt op 22 maart a.s, de korting van 2 Euro is ook ingegaan vanaf mijn eerste factuur van het nieuwe abonnement. Tot mijn verbazing zag ik dat de korting vanaf december al is gestopt.. Volgens de klantenservice omdat ik de afspraak in december heb gemaakt en toen dus blijkbaar ook de korting inging, wat nogal vreemd is want ik heb tot de ingang van het nieuwe contract nooit korting ontvangen?? Ik neem aan dat als je een nieuw abonnement afsluit met alle bijbehorende voorwaarden en afspraken deze gelden voor de gehele abonnementsperiode? Ik heb dus een korting van 2 Euro toegezegd gekregen voor de gehele abonnementsperiode van 24 maanden maar heb uiteindelijk maar 20 maanden korting ontvangen. Het gaat me niet eens om die paar Euro maar ik heb mij ook aan de voorwaarden van een contract te houden dat geldt voor beide partijen, plus dat ik het klantonvriendelijk vind, ik ben al zo lang goede klant hij tele2, niet netjes dus. Wie heeft hier een goede verklaring voor? Ik heb tevens gevraagd om een kopie van mijn contract en het bevreemd mij dat dit blijkbaar niet toegezonden kan worden? Inmiddels mijn contract gevonden daarin staat duidelijk de begin en einddatum en het totaalbedrag incl. de korting van de maandelijkse factuur. Hoe duidelijk wil je het hebben.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Hé hallo,

Een korting kan gelden voor de duur van 2 jaar. Je mag 4 maanden van te voren verlengen, in het verleden is het wel zo geweest dat een korting dan meteen inging zodra je de verlenging hebt gedaan en deze stopt dan ook weer eerder maar hoort dan wel voor 24 maanden te zijn. Ik kijk dit graag even voor je na. Kun je me in een privé bericht je naam, volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen dan ga ik voor je aan de slag.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .

Groetjes Petra
Reputatie 4
Badge
Omdat ik geen antwoord meer van je heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra