vraag

Kopie contract

  • 15 januari 2020
  • 11 reacties
  • 184 x bekeken

Ik zou graag een kopie van mijn contract willen.

 

Alvast bedankt!


11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dat kun je vinden in de mijn.tele2.nl omgeving.

Daar had ik al gezocht maar ik kon het dus niet vinden. Waar precies?

Reputatie 7
Badge +4

Onder "mijn producten” staat het kopje abonnement. Daar staan de start en eind data + de bundels van je contract. 

Dat heb ik gezien. Maar hoe kom ik erachter voor welke kosten dit contract is afgesloten. Met andere woorden niet je hele contract is zichtbaar.

 

En anders zou ik graag een kopie van mijn contract willen hebben waarop alles staat vermeld. Hoe kan ik dit aanvragen?

 

Reputatie 7
Badge +4

Dat is er niet. Je kunt misschien de bevestiging gebruiken die je in je emailbox hebt gehad. Waar heb je het voor nodig?

Reputatie 6
Badge +1

Eventueel kan een moderator hier het oppakken en naar je toe sturen per email. 

Eventueel kan een moderator hier het oppakken en naar je toe sturen per email. 


Graag! Alvast bedankt hiervoor

Reputatie 5
Badge

Hi @Joke_S 

 

Bedankt voor jouw berichtje. Ik lees dat jij jouw contract nodig hebt.

Ik ga je helpen!  Waar heb je deze voor nodig?
 

Kan je mij een Privébericht sturen met de volgende gegevens dan kijk ik direct met jou mee : 

  • Naam 

  • Adres 

  • Geboortedatum

  • Laatste vier cijfers van jouw IBAN

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

Reputatie 6
Badge +1

Joke is natuurlijk niet verplicht om hier in het publiek te melden waarvoor ze het contract nodig heeft. Maar meestal is dat om aan te tonen wanneer het toestel inclusief abonnement gekocht is.

 

Mogelijkheden:

Bij de grens, om de douane te bewijzen dat het toestel niet in het buitenland gekocht is

Een reparatie onder garantie  

Een verzekering afsluiten dit kan meestal maar tot een jaar na aankoop

Ouderdom bewijzen bij verkoop

Reputatie 5
Badge

Daar ben ik het mee eens @Raaf12 

Ik vraag dit omdat ik niet weet om wat voor contract het gaat. Dit kan ik beter in de beschermde omgeving vragen. :thumbsup:

Bedankt voor jouw uitleg. 

 

Reageer