beantwoord

Kom ik in aanmerking voor een vergoeding?

• 26 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 217 x bekeken

Hallo allemaal,

Afgelopen juli - augustus heb ik voor 8 dagen mijn vakantie doorgebracht in Amerika.
Voor mijn vertrek heb ik een databundel van 2000 mb besteld die 32 euro heeft gekost. Echter heb ik in Amerika geen moment gebruik kunnen maken van deze bundel door slechte lokale verbindingen en deze staat daarom ook nog steeds op de volle 2000 mb in de MijnTele2 app.

Heb ik in dit geval recht op vergoeding van deze bundel? Aangezien ik de bundel geen moment heb kunnen gebruiken.

Groet,
Nick
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 6 september 2019, 10:27

@nick12339 Helaas heb ik nog geen reactie van je ontvangen. Je bundel kan vergoed worden mits je deze niet hebt gebruikt. Stuur je me nog even een bericht?

Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als de 31 dagen geldigheid van een bundel is verlopen en er is geen gebruik van gemaakt kun je hier een verzoek voor coulance indienen. Wat was de startdatum van de bundel?
Reputatie 4
Badge
@nick12339 Stuur me even een privébericht met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer dan ga ik meteen voor je aan de slag.
Wanneer je dit deze week nog doet dan kan ik het voor deze maand nog afhandelen.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
@nick12339 Helaas heb ik nog geen reactie van je ontvangen. Je bundel kan vergoed worden mits je deze niet hebt gebruikt. Stuur je me nog even een bericht?

Petra
Reputatie 4
Badge
Omdat ik geen reactie meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra