beantwoord

knop 'activeer nu' niet aanwezig in mijntele2

  • 13 april 2016
  • 3 reacties
  • 161 x bekeken

Hallo, ik wil graag mijn nieuwe sim kaart activeren. In het boekje wat ik bij mijn nieuwe telefoon heb gekregen staat dat dit moet via mijntele2. Nu staat er bij mij onder 'bestelling en levering' geen knop 'activeer nu'. Graag hoor ik wat ik nu moet doen.
Nu drie weken wachten op een iPhone ben ik het wel een beetje zat allemaal!
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 14 april 2016, 11:55

Hoi Petri,
Heel goed dat je naar het forum bent gekomen. Zou je het eens willen proberen via deze weg?
Lukt het dan wel? Ik ben benieuwd.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Petri,
Heel goed dat je naar het forum bent gekomen. Zou je het eens willen proberen via deze weg?
Lukt het dan wel? Ik ben benieuwd.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Petri,
Is het allemaal gelukt met het activeren van je simkaart?
Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Petri,
Ik sluit je topic aangezien ik niks meer van je gehoord heb. Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken.
Fijn weekend!
Groetjes Kiko