beantwoord

Klantvoordeel activeren lukt niet

  • 30 June 2021
  • 8 reacties
  • 550 x bekeken

  • Is lekker bezig
  • 5 reacties

Haay,

 

Ik wil graag mobiel abonnement en de thuis abonnement activeren voor klantvoordeel, maar het lukt niet. Weet iemand hoe dat moet? Of kan er iemand van de klantenservice het activeren in de systheem.

 

Tele 2  mobiel abonnement

Tele 2 thuis abonnement van tmobile

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 7 July 2021, 10:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi, 

 

Normaal moet dit lukken via MijnTele2 onder het kopje "Klant voordeel".  Weet je zeker dat beide abonnementen op één adres staan? 

Hoi Jacco, 

 

Bedankt voor uw bericht.

Ja beiden staan op dezelfde adres. En als ik via mijn tele 2 probeer dan staat die van de mobiele abonnement er wel maar van de thuis abonnement komt er niks te staan ook niet als ik het erbij wil voegen. Dan kom ik gelijk weer op dezelfde scherm terug. 

Reputatie 6
Badge +4

Hi, 

 

Heb je al geprobeerd om het toe te voegen via je Tele2 thuis omgeving? Misschien dat het dan wel lukt.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Hina, je zei ‘’Tele 2 thuis abonnement van tmobile’’. Is het een Thuis abonnement van Tele2 of van T-Mobile? 

Een Tele2 Mobiel + Thuis abonnement geeft geen Klantvoordeel. Als het een T-Mobile Thuis abonnement is, dan wel en kun je hem hier activeren: https://www.tele2.nl/klantvoordeel-activeren

Lees hier alle informatie over de mogelijke combinaties: https://www.tele2.nl/klantvoordeel

Hoi Marciano,

 

Eerst was het tele 2 thuisabonnement, maar daarna ging het over naar t-mobile. Op mijn afschriften staat ook elke keer t-mobile. En die mobiele abonnement is wel tele 2.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Hina, ik heb zojuist contact gehad met mijn collega van T-Mobile en die kan jouw adres niet vinden in hun klantsysteem (het adres wat bij ons in het systeem staat voor je mobiele abonnement).

Ben je recent verhuisd? Zou je dan je adres willen invullen in je profiel of deze naar me willen sturen via een privebericht? Dan kijken we gelijk weer of we je kunnen vinden.

Ik stuur je ook gelijk deze link mee, zou je hier nog eens je klantvoordeel willen proberen te activeren: https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Dankjewel Marciano, mijn vraag is door jouw nu beantwoord. Dankjewel voor het uitzoeken allemaal en de informatie die je erbij hebt gegeven. Goede  klantenservice. 

Jij ook fijne weekend alvast. 

Reputatie 7
Badge +8

@Marciano van Tele2 , ik heb ook tweemaal mobiel telefoon van tele2 plus tele2 thuis.

Ik heb ook klantvoordeel, beide mobiele de helft meer internetbundel!