beantwoord

Klantnummer

• 25 April 2019
  • 2 reacties
  • 8624 x bekeken

Beste,

Ik wil graag even mijn klantnummer opzoeken maar ik kan die nergens vinden. Ik heb al op mijn Tele2 contract gekeken of daar toevallig mijn klantnummer op staat, maar helaas. Ik heb al gekeken op internet waar ik mijn klantnummer zou kunnen vinden, maar dat is op de MijnTele2 app. Ik heb daar al sinds het begin, toen ik me aansloot bij Tele2, nooit op in kunnen loggen. Mijn moeder en ik staan namelijk op hetzelfde e-mail adres en als ik inlog op dat e-mail adres kom ik op haar account. Nou is de vraag of ik toch mijn klantnummer kan krijgen zonder op de app te komen?
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Dominique
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 26 April 2019, 16:49

Hi Dominique, welkom op ons forum!

Er zijn meerdere oplossingen voor je probleem. De eerste is dat wij jou je klantnummer kunnen verstrekken. Dan doen we echter alleen als het abonnement ook op je eigen naam staat. is dat zo?

De andere is dat ofwel bij jou, ofwel bij je moeder het e-mailadres wordt aangepast zodat je toegang kan krijgen tot MijnTele2. Je moeder kan zelf via MijnTele2 het e-mailadres wijzigen waarna jij het vervolgens kan gebruiken om je eigen MijnTele2 te activeren.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kijk eens op de factuur. Die zit digitaal in de mijn.tele2.nl omgeving. Als alleen je moeder daar toegang tot heeft staat toch ook de factuur voor jouw telefoonnummer daar vermeld.
Het lijkt er ook op dat je moeder dan contracthouder is voor beide nummers, klopt dat?
Reputatie 6
Badge
Hi Dominique, welkom op ons forum!

Er zijn meerdere oplossingen voor je probleem. De eerste is dat wij jou je klantnummer kunnen verstrekken. Dan doen we echter alleen als het abonnement ook op je eigen naam staat. is dat zo?

De andere is dat ofwel bij jou, ofwel bij je moeder het e-mailadres wordt aangepast zodat je toegang kan krijgen tot MijnTele2. Je moeder kan zelf via MijnTele2 het e-mailadres wijzigen waarna jij het vervolgens kan gebruiken om je eigen MijnTele2 te activeren.