Klantenservice?

3 weken geleden heb ik helaas mijn 1 dag "oude" toestel, verkregen bij een verlenging, moeten opsturen naar Dynafix, ondanks dat ik, i.v.m. ervaringen uit het verleden geen enkel vertrouwen heb in deze club. (Dit ook meermalen aangegeven bij Tele2 maar er werd me verzekerd dat het allemaal goed zou komen).

Op zich ging de procedure nog redelijk vlot, tot zover dus geen klagen, echter toen ik na ongeveer 1,5 week de pakketdienst voor de deur zag staan met een bubbeltjes-enveloppe in plaats van een doosje begon ik al lichtelijk te koken. Enveloppe toch maar aangenomen en in huis meteen opengemaakt, wat blijkt? Ik kreeg alleen een toestel retour, geen doos, EarPods, stekker, Lightning kabel, niets... Meteen maar weer contact gezocht met de klantenservice van Tele2, het werd een redelijk verhit telefoongesprek, mijn excuses nog hiervoor, het was "the heat of the moment" uiteindelijk werd ik afgepoeierd met de mededeling dat ik maar contact moest zoeken met Dynafix en Tele2 in deze niets voor mij kan betekenen (volgens mij heb ik toch echt een contract met Tele2 en niet met Dynafix) Tot zover dus de gratis klantenservice van Tele2. Dan toch maar gebeld met Dynafix, ongeveer €10,- later (€0,45/minuut!) kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn, uiteraard werd mij eerst verteld dat ik al deze dingen eigenlijk niet mee had moeten sturen, maar op de reparatiebon staat toch echt heel duidelijk vermeldt dat ik aan de volgende voorwaarde moest voldoen: “Het toestel is in nieuwstaat en de verpakking is onbeschadigd, compleet en inclusief alle accessoires” Na wat aarzeling en overleg werd me medegedeeld dat e.e.a. inderdaad nog bij Dynafix staat en retour zou komen. Na het telefoongesprek ontving ik de volgende dag een e-mailtje van Dynafix waarin mij werd gevraagd om nog aan te geven welke accessoires ik mis (??) diezelfde dag hierop nog geantwoord, inmiddels zijn we een week verder en heb ik nog niets retour, geen enkele reactie meer van Dynafix, ook niet op latere e-mails waarin ik vraag of ze al aan kunnen geven wanneer ik e.e.a. retour mag verwachten.

Het zou Tele2 sieren als zij dit nu zelf eens gaan oppakken met Dynafix (jullie klantenservice verkondigt immers dat jullie onderdeel van elkaar zijn) mijn toestel voelt zich erg alleen en leeg zo zonder accessoires en oplader...

In afwachting van jullie reactie.

Mvg.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

ook hier geen reactie, erg jammer... .

Maar weer eens een rondje gebeld en gemailt vandaag, Tele2 verwijst me naar Dynafix en Dynafix verwijst me weer naar Tele2 (zie onder) Willen jullie nu ophouden mij van het kastje naar de muur te sturen en e.e.a. voor me gaan oplossen ??

Goedemiddag,

Alle accessoires die met het toestel geleverd waren had ik bijgevoegd, dit betreft:

- Originele verpakking (doos)
- Stekker
- USB Lightning kabel
- Apple earpods (oordopjes, uiteraard ongebruikt)
- Boekjes, inclusief het SIM kaart pennetje
- Apple Stickers

In afwachting van uw verdere reactie,

Bvd/mvg

Gerko van der Weg
*** privégegevens weggehaald * Let op: dit is een openbaar forum ***

Dynafix

13:00

Dynafix

Ik ga hierover navraag uitzetten, ik kom er zo snel mogelijk op terug! ^Tamara.

.

...

Dynafix

14:31

Dynafix

Ik heb navraag gedaan en de volgende accessoires zullen nagezonden worden:
- Stekker
- USB Lightning kabel
- Apple earpods

.

Dynafix

14:32

Dynafix

Echter dienen accessoires nooit meegezonden te worden en de overige onderdelen hebben wij niet om uit te leveren, deze kunnen we dan ook niet nazenden.
Het meesturen van accessoires is op eigen risico, dit is te vinden in onze algemene voorwaarden en als we ons aan de voorwaarden houden zou ik officieeel de genoemde delen ook niet na mogen sturen maar omdat ik snap dat het heel vervelend is laat ik deze wel nazenden.

Gerko van der Weg

14:35

Gerko van der Weg

Hier kan ik uiteraard niet mee akkoord gaan, het toestel is als DOA ingestuurd en conform de reparatiebon dus inclusief alle accesoires opgestuurd, ik heb dus gedaan wat van mij gevraagd is, dit is vanmorgen ook nig door Tele2 aan mij bevestigd. Ik ga er vanuit dat ik ook alles dus retour krijg.

Dynafix

14:37

Dynafix

Dit toestel is als standaard reparatie aangemeld en ook als zijnde een reparatie behandeld, heirbij houden wij de voorwaarden aan zoals wij bij elke reparatie doen.

Gerko van der Weg

14:38

Gerko van der Weg

Dat is onjuist, hiervoor heb ik ook de reparatiebon waar dit letterlijk op staat al eens aan jullie gemailt

Volgens mij zijn er reparaties door elkaar gehaald, op de bon die bij mijn nieuwe toestel zat stond ook een ander defect gemeld dan waar ik hem mee aangemeld had....

Gerko van der Weg

14:43

Gerko van der Weg

Dynafix

14:43

Dynafix

Deze bon is gegenereerd door het systeem van Tele2, dit staat los van Dynafix. Als er iets mis is gegaan met het aanmelden mag dit gemeld worden bij Tele2 maar ik kan tot mijn spijt niet meer doen dat ik gedaan heb, sorry

Gerko van der Weg

15:02

Gerko van der Weg

Fijn is dat, net Tele2 gebeld, volgen hen zijn jullie verantwoordelijk voor de accesoires en moeten jullie zorgen dat deze weer bij mij retour komen. Ik verwacht dan ook dat jullie dit gaan oplossen.
Bijgevoegd nog de reparatiebon die ik van jullie heb ontvangen.

Dynafix

15:03

Dynafix

Nogmaals, deze bon is opgemaakt door het systeem van Tele2, wij hebben het toestel binnengekregen met een standaard reparatie als aanmelding, geen DOA. Ik kan de accessoires niet nazenden, sorry. Dit dien je echt op tepakken met Tele2.

Gerko van der Weg

15:06

Gerko van der Weg

Ik heb hem als DOA aangemeld !

Dynafix

15:06

Dynafix

Dan is er iets misgegaan in het systeem van Tele2 want daarin doe je de aanmelding. Daarom dient dit opgepakt te worden met Tele2

Dynafix

15:08

Dynafix

Wanneer je een toestel aanmeld gebeurt dit in een systeem van Tele2, deze genereert ook de orderbon waar op staat dat het een DOA-aanmelding is. De aanmelding gaat vanuit hun systeem door naar ons systeem en ik vermoed dat het daartussen mis is gegaan echter is dit verantwoordelijkheid van Tele2.

Ik snap dat het heel vervelend is maar ik kan hierin niets anders aangeven dan dat je hiervoor contact op dient te nemen met Tele2, sorry.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Gerko,

Wij proberen zo snel mogelijk te reageren, maar het kan soms ook wat langer duren voordat je een antwoord ontvangt.

Wat een nare situatie zeg, Ik kan me voorstellen dat het gevoel hebt dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ik zou graag met je mee willen kijken alleen kan ik niks beloven. Het lijkt me wel erg duidelijk dat er verschillende dingen worden gecommuniceerd.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Naam
Adres
Klantnummer

Vriendelijke groet,
Trinh
*** privégegevens weggehaald * Let op: dit is een openbaar forum *** tot nu toe geen bezorg datum en tijd ontvangen wanneer bezorgt word op 6 augustos bestelling geplaats nog wachten hoe lang duurt
Mehemmed,
PERSOONLIJKE GEGEVENS

Dit is een openbaar forum. Plaats hier geen privégegevens. Verwijder deze uit je bericht.
Dit kan (met de PC) door op het "potloodje" te klikken, dat rechtsboven je bericht verschijnt als je er met de muiscursor in de buurt komt. Na wijziging, klik je op OPSLAAN.
Dit kan tot één uur na plaatsing dus tot 15u54

Tevens kan je beter een eigen topic openen door op "STEL EEN VRAAG" te klikken.