beantwoord

klantenservice

• 23 februari 2015
  • 1 reactie
  • 96 x bekeken

Hebben jullie er ook last van dat tele 2 zijn afspraken niet na komt?
Eerst verleng ik mijn abonnement met een nieuw toestel, krijg ik een beschadigd toestel binnen.
Paar keer gebeld, uiteindelijk op moeten sturen naar reparatie service. 2 dagen erna te horen gekregen dat het niet onder de DOA valt, dat ik het toestel voor 25,- retour kan krijgen. Na langer dan een week me toestel weer terug gekregen, waar ik niet mee akkoord ga het is tenslotte een nieuw toestel. Na meer dan 10x gebeld te hebben mocht die dan uiteindelijk toch terug gestuurd te worden en zou ik een nieuw toestel gestuurd krijgen, zodra het toestel in s'hertogenbosh binnen is. Gaan weer een paar dagen over heen, en nog geen toestel. Zijn nu zo 3 weken verder. Weer gebeld vandaag, zou vandaag gelijk terug gebeld worden, zit nu nog te wachten op het telefoontje. Gaat mij nu te lang duren, en me geduld raakt op. Hele slechte klantenservice die afspraken maken maar niet na komen. Staat jullie netjes!
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 24 februari 2015, 20:43

Hoi xxlinseyxx,

Het spijt mij om te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Wanneer je een nieuw abonnement met nieuw toestel bested dan ga je er natuurlijk vanuit dt je een onbeschadigd toestel krijgt. Ik help je hier graag verder. Wil je mij in een prive bericht je NAW-gegevens en klantnummer sturen? Dan ga ik kijken wat de status van je telefoon nu is. Je kan op mijn naam/foto klikken om mij een prive bericht te sturen,

Fijne avond,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +5
Hoi xxlinseyxx,

Het spijt mij om te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Wanneer je een nieuw abonnement met nieuw toestel bested dan ga je er natuurlijk vanuit dt je een onbeschadigd toestel krijgt. Ik help je hier graag verder. Wil je mij in een prive bericht je NAW-gegevens en klantnummer sturen? Dan ga ik kijken wat de status van je telefoon nu is. Je kan op mijn naam/foto klikken om mij een prive bericht te sturen,

Fijne avond,

Velma