vraag

klantennummer tele2 zakelijk opvragen lukt niet + andere vraag

  • 20 november 2020
  • 6 reacties
  • 136 x bekeken

Ik kan mijn tele2 zakelijke klantennummer niet opvragen. Schijnbaar staat dat in mijn tele2, maar daar kom ik niet in.

Als ik deze link gebruik

https://www.tele2.nl/my/registreren

en mijn nummer invul krijg ik deze melding

”Je mobiele nummer is (nog) niet bekend in het systeem. Dit kan zijn omdat je contract nog niet actief is of pas vandaag geactiveerd wordt. Probeer het later nog eens.”

Dat is vreemd, want ik heb dit nummer al ruim 1.5 jaar. 
 

De reden voor de aanvraag van mijn zakelijke klantennummer is dat ik tele2 zakelijk naar tele2 particulier wil omzetten. Telefonisch is mij aangegeven dat dit kon. Nu lees ik in een ander topic dat dit niet mogelijk is, en je het alleen eventueel eerst naar een andere provider kan omzetten en daarna weer naar tele2 particulier. 

Dat ben ik nu dus van plan, maar daar heb ik alsnog mijn tele 2 zakelijke klantnr voor nodig. 
Binnen enkele weken stopt tele2 zakelijk, spoed is dus geboden want ik heb dit nummer absoluut nog nodig!


6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Je probeert te registreren op het consumenten platform. Probeer eens https://sso-business2.tele2.nl/authenticationendpoint/login?

Je probeert te registreren op het consumenten platform. Probeer eens https://sso-business2.tele2.nl/authenticationendpoint/login?

Als ik daar probeer te registreren krijg ik dit

https://mijn.tele2zakelijk.nl/NewAccount.do

hier word er weer gevraagd om mijn klantnummer, die ik juist niet heb! Kip en ei verhaal. 

Reputatie 7
Badge +4

Van Tele2 zakelijk naar tele2 consument kan inderdaad niet. Je kunt wel porteren naar een T-Mobile sim, zowel zakelijk als consument.

Reputatie 7
Badge +1

Je probeert te registreren op het consumenten platform. Probeer eens https://sso-business2.tele2.nl/authenticationendpoint/login?

Als ik daar probeer te registreren krijg ik dit

https://mijn.tele2zakelijk.nl/NewAccount.do

hier word er weer gevraagd om mijn klantnummer, die ik juist niet heb! Kip en ei verhaal. 

Er is ooit al eens een account voor je aangemaakt en via e-mail verzonden. Je kunt echter ook een nieuwe aanvragen https://www.tele2.nl/zakelijk/klantenservice/mijntele2-zakelijk/mijn-tele2-zakelijk/

Klantnummer zal ook op je facturen staan naar ik aanneem.

Een en ander is nu gelukt.

Ik heb mijn klantennr kunnen vinden en mijn 06 nummer kunnen overzetten naar een tijdelijk Ben maandelijks opzegbaar simonly kaartje. 

Kan ik deze nu alsnog overzetten naar tele2 particulier of moet ik eerst een maand wachten? 

Reputatie 7
Badge +4

Een en ander is nu gelukt.

Ik heb mijn klantennr kunnen vinden en mijn 06 nummer kunnen overzetten naar een tijdelijk Ben maandelijks opzegbaar simonly kaartje. 

Kan ik deze nu alsnog overzetten naar tele2 particulier of moet ik eerst een maand wachten? 

Als je nummer nu op het Ben abonnement staat kun je inderdaad nu een Tele2 abonnement afsluiten en daarbij weer nummerbehoud aanvragen. Op je Ben sim komt dan de sms met de bevestigingscode. Daarna zegt Tele2 het Ben abonnement op, Ben hanteert dan een opzegtermijn van 1 maand. Pas dan ga je voor het Tele2 abonnement betalen.

Reageer