beantwoord

Klanten korting?

• 11 maart 2016
  • 4 reacties
  • 317 x bekeken

ik ben al meer als 4-5 jaar klant bij tele2 en ik ben tevreden, toch heb ik een vraag.
KPN doet moeite om hun klanten tevreden te houden zoals data verdubbelen en 5 euro korting op je abonnement.
ik kan dit nergens terug vinden bij tele2.
( op het moment mag ik mijn abonnement verlengen maar zit er stevig aan te denken om over te stappen naar KPN )

doen jullie iets aan klanten tevredenheid korting of iets dergelijks zodat ik niet hoef over te stappen?

Mvg,
Bram
icon

Beste antwoord door tooll 11 maart 2016, 16:57

020-754 4444/ 1200 (Lokaal tarief)
Het 1200 nummer is alleen vanaf je mobiele Tele2 nummer te bereiken.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 2
Badge
Bel eens met de afdeling verlengen wijzigen
Bel eens met de afdeling verlengen wijzigen

Ik ben opzoek naar het nummer
Reputatie 2
Badge
020-754 4444/ 1200 (Lokaal tarief)
Het 1200 nummer is alleen vanaf je mobiele Tele2 nummer te bereiken.
Reputatie 7
Badge +4
Je moet gewoon eens vergelijken wat een abonnement bij KPN met 5 euro korting kost en bij Tele2. Je zult zien dat je nog steeds goedkoper uit bent bij Tele2. Dus geen verplichte winkelnering, maar wel de beste deal..
Neem de 1 GB + 100 minuten simonly van Tele2. Nu 9 euro... Daar kun je toch geen 5 euro korting meer op geven? Goedkoopste KPN abonnement simonly is 150 minuten en 500 MB voor 20,00 ! Daar kun je dan wel 5 euro korting op krijgen en betaal je slechts 15,00... (is 6 euro x 24 maanden = 144 euro extra)

Toch heeft Tele2 wel wat mogelijkheden, ben je al mobiele klant en je verlengt, dan hoef je geen aansluit/administratie kosten te betalen.