beantwoord

klachtverzoek / Iphone 6s actie Haarlem

• 25 juni 2016
  • 1 reactie
  • 89 x bekeken

Beste mensen van Tele2,

Ongeveer een week geleden viel de Tele2 folder bij ons in de brievenbus. Hierin werd aangekondigd dat de Tele2 winkel in Haarlem feestelijk geopend zou worden waaraan een hele leuke actie gekoppeld was. Ik en mijn vriend Rick hadden al erg veel over de iPhone 6s gelezen en wilden graag zo een telefoon met een super bundel voor het actie tarief bemachtigen. Wij hebben gelijk een planning gemaakt. We weten dat je 18 jaar moet zijn om een abonnement af te sluiten. We hebben daarom met onze vaders afgesproken dat zij zodra wij een plekje in de rij hadden zouden komen. Gisteravond zijn wij allebei vroeg naar bed gegaan en hebben de wekker om 2:00 gezet. Toen hebben we broodjes gesmeerd en een fles water gepakt en zijn om 2:45 uur naar de stad gefietst. Toen wij over de Gedempte Oude Gracht fietsten zagen wij tot onze verbazing geen rij maar een groep mensen achter een hek zitten. Wij hebben onze fietsen gestald en zijn naar de Tele2 gelopen. Toen wij daar aankwamen hoorden wij de security zeggen dat dit de laatste groep was, daar bedoelde hij ons mee en een groepje van 7 mensen die achter ons aan liepen. Hij zei dat er al 41 mensen binnen waren. Wij waren heel erg blij dat we het hadden gered. Toen wij ons gingen registeren voor een nummer, zeiden wij al van te voren dat wij 15 jaar waren en dat onze vaders paraat stonden om als wij een nummer hadden meteen te komen. Maar de security zei alleen maar dat je 18 jaar moet zijn, waarop wij een voorstel deden om als onze vaders er niet binnen een half uur hier zouden zijn, dat onze nummers konden worden ingetrokken. Maar daarop reageerde de security man niet en hij stuurde ons weg.

Ik ben heel erg teleurgesteld dat wij niet voor de actie in aanmerking zijn gekomen terwijl wij op tijd waren. Wij hebben ook niet begrepen of ergens gelezen dat wij 18 jaar moesten zijn om in de rij te kunnen staan. Is hier nog iets aan te doen? Kunnen wij alsnog in aanmerking komen voor de telefoon met het abonnement?

Ik kan mij niet voorstellen dat Tele2 met deze actie de jeugd heeft willen uitsluiten om ook te kunnen profiteren van deze geweldige actie, omdat wij onterecht zijn weggestuurd door de securityman.

Met vriendelijke groeten,
Floris G.
icon

Beste antwoord door eric 26 juni 2016, 18:12

Wel een beetje raar dat ouders toestaan dat kinderen om 02:45 naar de stad fietsen... maar goed, abonnementen kunnen alleen door mensen van 18 jaar worden afgesloten. Jongeren hebben in de rij dus niets te zoeken.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Wel een beetje raar dat ouders toestaan dat kinderen om 02:45 naar de stad fietsen... maar goed, abonnementen kunnen alleen door mensen van 18 jaar worden afgesloten. Jongeren hebben in de rij dus niets te zoeken.