vraag

Klachtenformulier mobiel abonnement

• 21 november 2020
  • 17 reacties
  • 154 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 217 reacties

Ik heb op de site van Tele2 gekeken, misschien niet goed genoeg, maar iig heb ik een klachtenformulier nodig, wat ik dus niet kan vinden op de site. Elk bedrijf hoort zoiets te hebben iig. Alvast dank 

17 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hier op het forum kun je jouw vraag voorleggen aan medeklanten en moderators. Dat is misschien een eerste start voor een oplossing?

Reputatie 3

Nee, sommige dingen moet je privé behandelen, dus zou ik graag horen waar ik dat klachtenformulier kan vinden, dat kan ik toch gerust vragen? Alvast dank voor je medewerking 👍

Reputatie 7
Badge +1

Wat dacht je van een ouderwetse brief? 

Reputatie 3

Kan ook, maar dat is zo 19-Noach.. Ik kan me niet voorstellen dat dat niet moderner kan bij een provider 😆

Reputatie 7
Badge +1

5 seconden zoeken: https://www.tele2.nl/klantenservice/klachten/

Reputatie 3

Yes! Helemaal onderaan, superbedankt! 

Hoop dat dit gauw opgelost is 😳

Reputatie 7
Badge +4

Als je iets snel opgelost wilt hebben, dan is een klachten formulier niet de beste weg. Daar geldt een respons tijd van 30 dagen voor zoals je in de bevestiging zult zien. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. En dat kost misschien even tijd, maar geeft uiteindelijk het snelst resultaat.

Reputatie 7
Badge +1

Mijn ervaring is dat dit forum niet de allersnelste maar wel de meest effectieve ingang bij tele2 is. 

Reputatie 7
Badge +1

Ik kon gisteravond ook niet inloggen, nu weer wel. Dat is overigens geen klacht maar een vraag die is op te lossen.

Reputatie 3

Als je iets snel opgelost wilt hebben, dan is een klachten formulier niet de beste weg. Daar geldt een respons tijd van 30 dagen voor zoals je in de bevestiging zult zien. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. En dat kost misschien even tijd, maar geeft uiteindelijk het snelst resultaat.

30 dagen? En dan is het zo'n beetje Kerst! Het duurt mss zo lang omdat ik ws niet de enige ben, denk ik. Ik ben zo blij met m'n nieuwe internetprovider, helaas zit ik qua mobiel bellen nog bij Tele2. Ik ga geen maand wachten en ga, hoe graag men dat ook wil 🤔 geen privé zaken op een forum zetten. Maar dank voor het aanbod

Reputatie 7
Badge +1

Je moet hier nooit privé zaken neer zetten, maar soms kun je na de vraag van Cas of Rox hun informatie via een privébericht sturen. 

Reputatie 7
Badge +4

Klinkt alsof je mobiel abonnement wilt overzetten? Zodra je een nieuw abonnement bij jouw nieuwe provider aanvraagt kun je daarbij nummerbehoud selecteren. Die provider vraagt dat aan bij Tele2 en als dat binnen 4 maanden voor de einddatum van je contract is wordt er automatisch akkoord gegeven en krijg je een sms met de definitieve porteerdatum. Je oude abonnement wordt op die dag ook automatisch beeindigt.

Reputatie 3

Je moet hier nooit privé zaken neer zetten, maar soms kun je na de vraag van Cas of Rox hun informatie via een privébericht sturen. 

Ik bedoel gewoon dat ik bepaal of ik iets op het forum zet of niet. Het is dus niet in de zin van persoonlijke zaken 

Reputatie 3

Klinkt alsof je mobiel abonnement wilt overzetten? Zodra je een nieuw abonnement bij jouw nieuwe provider aanvraagt kun je daarbij nummerbehoud selecteren. Die provider vraagt dat aan bij Tele2 en als dat binnen 4 maanden voor de einddatum van je contract is wordt er automatisch akkoord gegeven en krijg je een sms met de definitieve porteerdatum. Je oude abonnement wordt op die dag ook automatisch beeindigt.

Mijn mobiel abonnement loopt tot 15 augustus en mij is verteld dat ik getekend heb voor een 2jarig abonnement en dit moet uitzingen, anders afkoopsom, dus ik ben daar erg voorzichtig mee

Reputatie 7
Badge +4

Ah.. ok, wat er dan gebeurt als een nieuwe provider nummerbehoud aanvraagt dat wordt afgekeurd. Je kan dus aanvragen na half maart 2021.

Reputatie 7
Badge +1

Als je in mijn tele2 kunt komen staat het onder abonnement. 

Reputatie 7
Badge +1

Ik bedoel gewoon dat ik bepaal of ik iets op het forum zet of niet. Het is dus niet in de zin van persoonlijke zaken 

Er bestaat verschil tussen een klacht en een vraag aan de klantenservice, vandaar ook het verschil in doorlooptijd. De klantenservice is niet per mail of formulier bereikbaar. Bij de meeste vragen hoef je de privé details niet te delen, het gaat over het algemeen om de feiten, de verwachtingen en de ervaringen. De meeste klanten lukt dat prima op dit forum.

Reageer