beantwoord

Klachtenformulier: Klacht wel aangekomen?

Hoi,

Ik heb zo'n anderhalf tot 2 weken geleden een klacht ingediend via het formulier op jullie site. Ik heb hiervan echter geen enkele bevestigingsmail o.i.d. ontvangen (die kreeg ik wel bij het vergoedingsformulier).

Toen ik gisteren telefonisch contact had met jullie klantenservice gaf de betreffende medewerker aan dat hij mijn klacht ook niet in het systeem zag staan en adviseerde mij om het klachtenformulier opnieuw in te vullen. Dit heb ik dan ook alsnog gedaan vanochtend.

Nu heb ik hier nog steeds geen bevestigingsmail van ontvangen. Kan Tele2 mij bevestigen dat mijn klacht nu wel is aangekomen en dat ik dus binnen 10 werkdagen iets hoor?
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 5 juni 2015, 10:41

Hoi Ludootje,

Ik heb met je meegekeken en ik zie dat er naar aanleiding van het telefonisch contact wat je hebt gehad, een verzoek is ingediend om een bewijs van aanmelding aan te leveren voor deze dienst. Zodra wij dit binnen hebben dan wordt er contact met je opgenomen dus ik raad je aan om dit nog even af te wachten.

Fijn weekend,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

19 reacties

Ow hier ook, gisteren gestuurd geen bericht gekregen zo schiet het lekker op..
Hopelijk is de mijne wel aangekomen
Nog niemand van Tele2 die zich geroepen voelt om te bevestigen dat mijn eerste en/of tweede klachtenformulier inderdaad is aangekomen?

Jullie telefonische klantenservice geeft namelijk aan dat zij mij op geen enkele manier meer kunnen helpen, en de arme stakkers hebben niet eens de mogelijkheid om een escalatie aan te maken...

Ik word nu een beetje pissig om de hele tijd te horen 'Sorry, we kunnen niets doen, alleen het hoofdkantoor kan je helpen' en dan godverdomme achter komen dat je op geen enkele manier het hoofdkantoor kunt bereiken.
Je bent hier op een Klantenforum andere klanten kunnen niet weten of jouw klachtenformulier is aangekomen. De Tele2 medewerkers zijn hier niet continu aanwezig. Reactie van hen hier kan tot 5 uwerkdagen duren. Hier komen vloeken is zinloos. Hoofdkantoor bereik je schriftelijk postadres staat op de site.
Dan vraag ik me af waarom de telefonische klantenservice mij heeft aangeraden om op het forum te vragen of mijn klachtenformulier is aangekomen, juist omdat volgens hen hier wel Tele2-medewerkers aanwezig zouden zijn...

Ook adviseerden zij mij juist om via een Tele2-medewerker te controleren of mijn klachtenformulier wel was aangekomen omdat ik anders elke keer 10 werkdagen moet wachten om vervolgens nogmaals een klachtenformulier in te dienen en maar te hopen dat het dan wel werkt.

Het begint nu onderhand wel echt krankzinnig te worden met de hoeveelheid incorrecte informatie die ik van Tele2 krijg...
Ja het Klantenforum wordt wel vaker verkeerd gepresenteerd het is een klanten voor Klantenforum waar ook Tele2 medewerkers helpen . Alleen zijn deze niet 24/7 aanwezig.Dus gewoon even wachten op antwoord van de medewerkers
Badge +5
Ze sturen alle klanten waarmee ze geen raad weten, die ze lastig vinden etc. gewoon standaard door naar het forum om het daar maar uit te zoeken. En schotelen het forum voor als klantenservice. Lekker makkelijk hoor die telefonisten.

Dat controleren hadden ze ook zelf kunnen doen.

Maar goed net als Karin al zegt, even geduld nog.
Reputatie 7
Badge +5
De klantenservice bestaat uit betaalde medewerkers van de buurtsuper ?
Dan vraag ik me af waarom de telefonische klantenservice mij heeft aangeraden om op het forum te vragen of mijn klachtenformulier is aangekomen, juist omdat volgens hen hier wel Tele2-medewerkers aanwezig zouden zijn...
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Ludootje,

Het spijt mij om te horen dat het eerste klachtenformulier niet bij ons is aangekomen. Wil je mij een privé bericht sturen met je NAW-gegevens en klantnummer? Dan zal ik nakijken of we nu wel het formulier binnen hebben gekregen. Je kan mij een privé bericht sturen door op mijn naam/foto te klikken en dan op bericht.

Fijn weekend,

Velma
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Ludootje,

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik heb met je meegekeken en ik zie geen klachtenformulier, ik weet helaas ook niet waar het fout is gegaan. Natuurlijk help ik je hier wel graag verder. Zou kunnen aangeven wat je vraag/klacht precies is?

Groetjes,

Velma
Hoi Ludootje,

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik heb met je meegekeken en ik zie geen klachtenformulier, ik weet helaas ook niet waar het fout is gegaan. Natuurlijk help ik je hier wel graag verder. Zou kunnen aangeven wat je vraag/klacht precies is?

Groetjes,

Velma

Gelukkig heb ik de laatste keer dat ik het klachtenformulier heb ingevuld vooruitgedacht... Zie bijlage voor de bevestigingsmelding van jullie site.

De klacht had ik gelukkig ook opgeslagen:

##########BEGIN##########

Schijnbaar is er een betaalde SMS dienst aangemeld op mijn telefoonnummer. Vanaf de eerste dag dat mijn telefoonnummer door jullie is overgenomen wordt er dagelijks €0,50 in rekening gebracht voor PayRenewal (of RenewalPay ofzoiets). Over deze dienst is verder helemaal niets te vinden online.

Bij mijn vorige provider is dit nooit gebeurd, dus voor zover ik kan zien speelt dit precies sinds ik bij Tele2 klant ben. Uw klantenservice kon mij niet verder helpen en het kwam erop neer dat ik tot in de eeuwigheid maar €15 per maand zou moeten betalen.

Ook konden zij niet zeggen welke dienst het zou zijn die mij ongevraagd op kosten drijft. Dit lijkt mij zeer sterk, aangezien jullie maandelijks zo'n €15 bij mij in rekening brengen. Indien jullie niet weten welke SMS dienst dit betreft, kunnen jullie dit geld toch ook niet uitkeren aan die dienst? Ergo: Jullie weten wel welke dienst dit is maar jullie klantenservice beschikt niet over deze informatie OF jullie houden dit geld zelf. Er is geen andere mogelijkheid.

Ik heb bij de politie informatie ingewonnen. Zij geven aan dat het OM de gegevens van de SMS dienst (aan wie jullie de €15 uitbetalen) inderdaad zou kunnen opvragen bij Tele2, maar dat ik eerst alle civielrechtelijke stappen moet doorlopen alvorens aangifte van fraude te doen. Daarom verzoek ik jullie vriendelijk doch dringend om:

1. Mij te zeggen welke SMS dienst op mijn nummer zit
2. Aan wie jullie het geïncasseerde bedrag uitbetalen
3. Om de dienst van mijn telefoonnummer te verwijderen (ZONDER een algemene blokkade op mijn SIMkaart!).

##########EINDE##########
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Ludootje,

Slim dat je al een kopie van het bericht had gemaakt! Ik begrijp dat je bent aangemeld voor betaalde sms diensten en dat je wilt weten voor welke diensten dat precies is. Via www.payinfo.nl kan je nagaan voor welke diensten je bent aangemeld en hier kun je je voor deze diensten ook weer afmelden (zonder een algemene blokkade op je simkaart). Laat je weten of dat is gelukt?

Groetjes,

Velma
Hoi Ludootje,

Slim dat je al een kopie van het bericht had gemaakt! Ik begrijp dat je bent aangemeld voor betaalde sms diensten en dat je wilt weten voor welke diensten dat precies is. Via www.payinfo.nl kan je nagaan voor welke diensten je bent aangemeld en hier kun je je voor deze diensten ook weer afmelden (zonder een algemene blokkade op je simkaart). Laat je weten of dat is gelukt?

Groetjes,

Velma
Die zogenaamde dienst waarvoor jullie incasseren staat *niet* vermeld op payinfo...
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Ludootje,

Ik heb met je meegekeken en ik zie dat er naar aanleiding van het telefonisch contact wat je hebt gehad, een verzoek is ingediend om een bewijs van aanmelding aan te leveren voor deze dienst. Zodra wij dit binnen hebben dan wordt er contact met je opgenomen dus ik raad je aan om dit nog even af te wachten.

Fijn weekend,

Velma
Hoi Ludootje,

Ik heb met je meegekeken en ik zie dat er

er naar aanleiding van het telefonisch contact wat je hebt gehad, een verzoek is ingediend om een bewijs van aanmelding aan te leveren voor deze dienst. Zodra wij dit binnen hebben dan wordt er contact met opgenomen dus ik raad je aan om dit nog even af te wachten.

Fijn weekend,

Velma
Hoi Velma,

Houdt dit in dat *ik* een bewijs van aanmelding moet aanleveren of dat jullie een bewijs van aanmelding hebben opgevraagd bij de betreffende dienst?

Alvast bedankt voor de hulp.
Reputatie 4
Badge +5
Wij hebben het bewijs van aanmelding opgevraagd bij de desbetreffende dienst. De zin was inderdaad een beetje verwarrend. Excuses.

Groetjes,
Wij hebben het bewijs van aanmelding opgevraagd bij de desbetreffende dienst. De zin was inderdaad een beetje verwarrend. Excuses.

Groetjes,
Ok, dank voor de verduidelijking!
Reputatie 4
Badge +5
Graag gedaan 🙂!
Hoi, ik zie dat mijn klacht als 'beantwoord' is gemarkeerd. Er is echter nog niks veranderd.... 15 dagen geleden werd mij gevraagd nog 'even te wachten' en dat jullie met mij contact op zouden nemen. Het enigste 'contact' wat ik met jullie heb gehad is het automatisch mailtje zojuist waarin mijn klacht als 'beantwoord' wordt beschouwd...
Reputatie 4
Badge +5
Goedemorgen Ludootje,

Via de klantenservice is een bewijs van aanmelding voor je opgevraagd. Ik zie dat zij dit nog steeds in behandeling hebben. Zodra zij dit hebben afgehandeld zullen ze jou daar ook over informeren. Ik moet je vragen om nog even geduld te hebben.

Groetjes,

Velma