klachtenformulier

• 20 september 2016
  • 47 reacties
  • 1645 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

47 reacties

Reputatie 2
Ik ben zelf slechts een gebruiker van de mobiele diensten van Tele2. Het is jammer dat rogerw lang moest wachten, maar gelukkig doet Trinh nu haar best om hem te helpen.
Wat mij betreft krijgt iedereen een gepaste vergoeding in het geval dat er fouten worden gemaakt, maar uiteraard alleen als dit Tele2 te verwijten is. Als klant willen we natuurlijk wel dat de abonnementsprijzen laag blijven.

Beste Pipo, het is niet moest wachten , ik wacht nog altijd. Om aan te halen dat als klant de abonnementprijzen laag moeten blijven daar gaat mijn topic helemaal niet over. Tot nu toe nog altijd niets gehoord van mijn klacht en zo gaat het maar door wachten, wachten wachten en dadelijk wordt het van mijn rekening afgeschreven en hoor ik helemaal niets meer. Ik heb veel geduld maar mijn geduld raakt ooit op.
Reputatie 7
Badge
Rogerw, ik snap je gevoel van machteloosheid zeker. De communicatie loopt indirect en duurt lang, dat is frustrerend. Toch hoop ik dat Trinh het juiste contact kan leggen want dat is op dit moment je beste hoop.
Verder reageerde ik slechts omdat bayer aan mij refereerde.
Reputatie 2
Ik heb diegene een bericht gestuurd. Zodra ik meer weet hoor je het van me!

ben nog steeds aan het wachten, echt veel hoor ik niet
Reputatie 5
Badge +3
Dag rogerw,

Mijn collega wilt graag contact met jou opnemen. Zou je mij kunnen laten wanneer je morgen (overdag) beschikbaar bent? Dan neemt mijn collega contact met jou op.
Reputatie 2
Dag rogerw,

Mijn collega wilt graag contact met jou opnemen. Zou je mij kunnen laten wanneer je morgen (overdag) beschikbaar bent? Dan neemt mijn collega contact met jou op.

Beste Trinh,
Heel graag want ik wilde vandaag zelf alweer bellen omdat ik nog altijd niets gehoord heb en de hoge factuur waarover ik de klacht had ingediend is vandaag wel gewoon van mijn rekening afgeschreven. Hij kan me morgen overdag bellen weet wel niet of ik direct op kan nemen omdat ik morgen veel vergaderingen heb op kantoor. Als hij me niet te pakken krijg dan had ik graag dat hij in ieder geval mij een nummer kan geven waarop ik hem dan terug kan bellen. Wel nog een vraagje over dat contact opnemen, er is tot nu toe al heel vaak gezegd/beweerd dat jullie contact opnemen of bellen maar tot op heden is dat dus nog niet gebeurd, vindt dat een beetje vreemd.
Reputatie 5
Badge +3
Ik ga de beschikbaarheid voor je doorzetten. Helaas hebben zij geen nummer waar je ze zelf op kan bellen, maar ik geef graag de informatie door.
Reputatie 2
Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden! Ik ben al een week aan het wachten dat ik weer aangesloten wordt onterecht! Bij Klantenservice is helemaal geen service te vinden! Ze mogen het wel een ander naam gaan geven! Heb 2 telefoon abonnementen en internet bij Tele 2 lopen! Nooit meer van mijn leven!!! Klanten tevreden houden is bij Tele 2 ver te zoeken! Wie gaat eigenlijk hierover? Weet die persoon dat er bij Tele 2 veel verlies van klanten hierdoor gaat komen of staan ze straks allemaal van verbazing te spreken! Ik heb nooit gehuild van frustratie zoaks ik hier door Tele 2 heb gedaan! Niet normaal!!! Je betaald je krom maar klanten waardering of gewoon de klanten geven waar ze recht op hebben en waar in die leuke reclames over gesproken wordt ho maar... als Tele 2 een fout maakt, mag je als klant daarvoor opdraaien zonder pardon! Echt waar nooit meer!
ik ondervindt ook de nodige frustratie over een te hoge rekening. slechte service...van het kastje naar...zelf steeds bellen telkens weer een ander verhaal. moest een vergoedingsform opsturen zouden binnen 10 dagen contact opnemen nada na weer telefoontje zeggen ze doodleuk niks ontvangen. dus alsweer een gestuurd en nu afwachten, ja dit frustreert best hoor. al n privebericht gestuurd maar je hoort niks...
Reputatie 2
Ik blijf me verbazen dat tele 2 ondanks de vele slechte ervaringen van klanten zich nog klantvriendelijk durft te noemen!
Reputatie 1
De klantenservice van TELE2 is niet meer dan een afweerschild, een muur waar je tegen aan botst en je met een kluitje het riet in wordt gestuurd. Hetzelfde geldt voor het online vergoedingen en het online klachtenformulier. En inderdaad TELE2 schijnt door hun onacceptabele houding en kortzichtigheid niet te beseffen dat hierdoor klanten hun voor altijd de rug doen toekeren.
Reputatie 4
Badge
Ik ben zelf slechts een gebruiker van de mobiele diensten van Tele2. Het is jammer dat rogerw lang moest wachten, maar gelukkig doet Trinh nu haar best om hem te helpen.
Wat mij betreft krijgt iedereen een gepaste vergoeding in het geval dat er fouten worden gemaakt, maar uiteraard alleen als dit Tele2 te verwijten is. Als klant willen we natuurlijk wel dat de abonnementsprijzen laag blijven.

Dat zou je wel verwachten, was het maar zo...

Ik blijf me verbazen dat tele 2 ondanks de vele slechte ervaringen van klanten zich nog klantvriendelijk durft te noemen!

Precies!
Tele2 blijft maar klanten benadelen en vals adverteren, om zo nog meer slachtoffers te maken.
Reputatie 2
Ik ga de beschikbaarheid voor je doorzetten. Helaas hebben zij geen nummer waar je ze zelf op kan bellen, maar ik geef graag de informatie door.

dag Trinh kun je me een tijd doorgeven dat ze bellen, graag zo spoedig mogelijk
Reputatie 5
Badge +3
Dag rogerw,
In een privébericht heb ik je aangegeven dat mijn collega vanmiddag met jou contact opneemt. Ze heeft je al een aantal keren gebeld, maar blijft het proberen.

Zouden de andere in dit topic een eigen topic willen aanmaken. Daar kunnen we je verder helpen. Met alle reacties hierboven wordt het topic onoverzichtelijk.

Vriendelijke groet,
Trinh
Reputatie 2
Trinh, dat heb ik al meedere keren gedaan!!!! Geen 1 reactie van u of uw collega's te bekennen! reageert u a.u.b. op mijn vraag wanneer ik weer kan bellen met mijn abonnement dat nu al een week is afgesloten!
Reputatie 4
Badge
Dag rogerw,
In een privébericht heb ik je aangegeven dat mijn collega vanmiddag met jou contact opneemt. Ze heeft je al een aantal keren gebeld, maar blijft het proberen.

Zouden de andere in dit topic een eigen topic willen aanmaken. Daar kunnen we je verder helpen. Met alle reacties hierboven wordt het topic onoverzichtelijk.

Vriendelijke groet,
Trinh

Dan zou het ook wel fijn zijn als daar gereageerd wordt...
Reputatie 2
Waarom zie ik mijn topic niet op de lijs staan???
Op welke lijs ?
Reputatie 2
Topic lijst
Reputatie 2
Als je normaliter reageerd op een topic komt hij bovenaan de lijst te staan maar de mijne is simpelweg spoorloos en alleen te bereiken via http://forum.tele2.nl/tips-feedback-194/stem-nee-tegen-tele-2-59395
Reputatie 4
Badge
Als je normaliter reageerd op een topic komt hij bovenaan de lijst te staan maar de mijne is simpelweg spoorloos en alleen te bereiken via http://forum.tele2.nl/tips-feedback-194/stem-nee-tegen-tele-2-59395

Maurice heeft het topic gesloten. Vind dit erg bijzonder, aangezien dit forum volgens de moderators bedoeld is om klanten met elkaar te laten praten, maar goed. Het topic is gesloten, misschien hebben de moderators ook een optie om het te verbergen in de lijst. Of misschien wordt een topic vanzelf verborgen als het gesloten is.

Alleen heeft dit alles weinig te maken met dit topic, dus lijkt het mij handig om hierover op te houden en terug te gaan op het onderwerp van dit topic.
Reputatie 7
Badge +4
Dat topic was niet echt aangemaakt om klanten te laten praten. En als Aziza overal OFF topic gaat spammen is dat niet de bedoeling van een forum. Dus... On topic again! RogerW was de topicstarter en wordt nu persoonlijk gebelt.
Reputatie 5
Badge +3
Ik ga dit topic sluiten. Rogerw is geholpen door mijn collega die contact met hem heeft opgenomen.
We helpen graag zo snel mogelijk waar we kunnen, maar blijf a.u.b. on topic. Maak een eigen topic aan wanneer je dit nog niet hebt gedaan. We helpen je daar verder.

Vriendelijk groet,
Trinh