klachtenformulier

• 20 september 2016
  • 47 reacties
  • 1627 x bekeken

Reputatie 2
  • Snapt hoe het werkt
  • 13 reacties
vandaag al een aantal keer formulier proberen in te vullen maar werkt steeds niet. Al heel vaak gebeld met tele2 om klacht door te geven en vraag me af hoe lang het duurt eer een klacht is afgehandeld en of er een bevestiging teruggekoppeld wordt als de klacht binnen is. Tele 2 adverteert steeds met we houden contact met jou, maar ik ben zelf degene die steeds moet bellen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

47 reacties

Reputatie 1
Aan het einde van het formulier invullen, krijg je een bevestiging die zegt dat tele2 binnen 30 werkdagen contact met je opneemt. Dus ook daar schiet je niks mee op. Ben nog steeds aan het wachten........
Reputatie 2
Aan het einde van het formulier invullen, krijg je een bevestiging die zegt dat tele2 binnen 30 werkdagen contact met je opneemt. Dus ook daar schiet je niks mee op. Ben nog steeds aan het wachten........

vandaag kreeg ik alleen een foutmelding steeds en op verschillende pc's geprobeerd. Heb telefonisch ook klacht doorgegeven maar vrees het ergste
Reputatie 7
Badge +4
Als je aangeeft wat het probleem is kunnen wij als forumleden je misschien helpen.
Reputatie 2
Als je aangeeft wat het probleem is kunnen wij als forumleden je misschien helpen.
was het niet eens met een factuur die veel te hoog is. Een heel verhaal eigenlijk maar vind dat alles vrij stroef gaat bij tele2. Had graag sneller reactie gehad en dat ik niet steeds zelf contact moet opnemen
Reputatie 7
Badge +4
Ok.. maar de klantenservice kan niet zien of er een fout is gemaakt? Of is het formeel een terechte factuur maar wil je gewoon extra korting?
Reputatie 2
Ok.. maar de klantenservice kan niet zien of er een fout is gemaakt? Of is het formeel een terechte factuur maar wil je gewoon extra korting?
dat snap ik, ik wil ook geen extra korting ik ben het er niet mee eens. Hoge factuur ga ik krijgen ivm data die ik zou hebben gebruikt met een bel/sms abonnement. Er zat 1 uur tijdsverschil in de sms die ik heb gekregen van tele 2 en dat ik hem heb ontvangen. Is bevestigd door een medewerker zelfs. Dus vindt het niet terecht want ik heb niet de mogelijkheid gehad om om die sms actie te ondernemen om data op mobiel uit te zetten omdat er 1 uur tijdsverschil zit van het versturen en ontvangen. Dit is de korte versie van het verhaal
Reputatie 7
Badge +4
Tele2 moet wel een sms versturen naar jou maar zij hoeven niet de ontvangst vast te leggen. En kunnen verschillende redenen zijn dat je de sms niet eerder gelezen hebt.
Maar als we even naar de toekomst kijken, je gebruikt een oud abonnement type met alleen een bel/sms bundel. Data wordt dus altijd per mb berekend. Als je dat in een smartphone gebruikt is er altijd een kans dat die data gaat gebruiken. Zowel apple als samsung hebben een soort wifi support wat mobiele data gaat verbruiken zelfs als je (slecht) wifi hebt aanstaan. Dat zou dus weer kunnen gebeuren. De nieuwe abonnementen kennen altijd een databundel erbij en als deze op is kun je nooit extra kosten maken zonder jij actief een extra bundel besteld.
Je zou kunnen kijken of je jouw abonnement naar b.v. een maandelijks opzegbare sim only kan omzetten. Www.tele2.nl/verlengen.
Reputatie 2
Tele2 moet wel een sms versturen naar jou maar zij hoeven niet de ontvangst vast te leggen. En kunnen verschillende redenen zijn dat je de sms niet eerder gelezen hebt.
Maar als we even naar de toekomst kijken, je gebruikt een oud abonnement type met alleen een bel/sms bundel. Data wordt dus altijd per mb berekend. Als je dat in een smartphone gebruikt is er altijd een kans dat die data gaat gebruiken. Zowel apple als samsung hebben een soort wifi support wat mobiele data gaat verbruiken zelfs als je (slecht) wifi hebt aanstaan. Dat zou dus weer kunnen gebeuren. De nieuwe abonnementen kennen altijd een databundel erbij en als deze op is kun je nooit extra kosten maken zonder jij actief een extra bundel besteld.
Je zou kunnen kijken of je jouw abonnement naar b.v. een maandelijks opzegbare sim only kan omzetten. Www.tele2.nl/verlengen.

volgens mij snap je mijn verhaal niet goed, tele2 stuurt een sms dat er data is verbruikt en 1 uur later krijg ik deze sms binnen. 1 uur om een sms binnen te krijgen was misschien vroeger in de oertijd van de gsm. Ik heb dus geen kans gekregen om instellingen te wijzigen zodat geen data wordt verbruikt. En ja ik gebruik een oud abonnement meer heb ik niet nodig, kost ook bijna niets maar om dan een factuur van 340 euro te krijgen dat gaat helemaal buiten alle proporties. Is de apparatuur waarmee ze bij tele2 werken nog uit de commodore 64 tijd want echt goed werken doet het niet als je wil inloggen of een klachtenformulier wil indienen
Reputatie 7
Badge
Die sms van Tele2 is toch slechts informatief? Jij hebt (bewust) een oud type abonnement met dus dure data. En als je dan (bewust of onbewust) data gebruikt loopt het snel op. Precies de reden waarom de nieuwe abonnementen zijn geïntroduceerd.

Of probeer je hier een beroep te doen op coulance van Tele2? Ik neem aan dat je data verbruik onbewust was gezien het bedrag?
Reputatie 2
Die sms van Tele2 is toch slechts informatief? Jij hebt (bewust) een oud type abonnement met dus dure data. En als je dan (bewust of onbewust) data gebruikt loopt het snel op. Precies de reden waarom de nieuwe abonnementen zijn geïntroduceerd.

Of probeer je hier een beroep te doen op coulance van Tele2? Ik neem aan dat je data verbruik onbewust was gezien het bedrag?

Dit dataverbruik is onbewust geweest pipodeclown. En ik heb niet "bewust" een oud type abonnement, dit heb ik al jaren en nooit iets verkeerd gegaan. Heb trouwens ook nooit van tele2 een aanbieding gekregen om het abonnement te veranderen. Tele 2 adverteert wel met we houden contact met jou maar nemen nooit contact met een klant op, altijd moet de klant zelf bellen en dan nog wordt je van het kastje naar de muur gestuurd , komt niet echt een oplossing, en dat klachtenformulier op hun website werkt nog altijd niet ( en ja ik heb het op verschillende pc's laptops, tablet geprobeerd maar werkt niet).
Reputatie 7
Badge
Je gaf aan dat je een oud abonnement hebt, omdat je meer niet nodig hebt. Vandaar dat ik concludeerde dat dit een bewuste keuze is.

Ik denk dat je het vergoedingenformulier zou moeten invullen voor een coulance verzoek, maar moet erbij zeggen dat ik geen hoge verwachting heb voor een toekenning. Je hebt deze data namelijk wel gewoon gebruikt. Als je geflitst wordt voor te hard rijden dan wordt de eerste boete ook niet kwijtgescholden. Maar niet geschoten is altijd mis, dus wie weet....
Reputatie 2
Je gaf aan dat je een oud abonnement hebt, omdat je meer niet nodig hebt. Vandaar dat ik concludeerde dat dit een bewuste keuze is.

Ik denk dat je het vergoedingenformulier zou moeten invullen voor een coulance verzoek, maar moet erbij zeggen dat ik geen hoge verwachting heb voor een toekenning. Je hebt deze data namelijk wel gewoon gebruikt. Als je geflitst wordt voor te hard rijden dan wordt de eerste boete ook niet kwijtgescholden. Maar niet geschoten is altijd mis, dus wie weet....

jij vergelijkt weer appels met peren. Wat ik zeer slecht vind is de communicatie van tele 2. Iedere keer als je belt maar zeggen formulier invullen etc. Maar echt inhoudelijk kun je er niet op ingaan daarvoor zijn ze volgens mij allergisch voor. Ik heb nu wederom een aanvulling op mijn klacht gedaan (omdat het aantal letters om in te voeren maar beperkt is, en dat zullen ze bewust wel doen). Al met al slechte service, slechte bereikbaarheid, slechte website die meestal niet werkt. Als je inlogt vaak verschillende gegevens te zien krijgt wat per dag kan veranderen. Ben benieuwd of ik überhaupt nog een reactie krijg, maar met incasseren zijn ze snel genoeg daar gaat nooit iets mis. Ik ben er in ieder geval nog niet klaar mee en ga nog stappen ondernemen.
Reputatie 7
Badge
tja met een vraag over de klachtenafhandeling kunnen wij (als mede klanten) je niet helpen. Voor inhoudelijke zaken proberen we dat altijd wel. Moderators van Tele2 reageren hier in de regel na enkele dagen, dus ik hoop dat je er op die manier uitkomt.
Reputatie 5
Badge +3
Dag rogerw,

Ik heb even met je mee kunnen kijken, omdat je je klantnummer in je profiel hebt ingevuld. Ik zie dat je klacht in behandeling is genomen door een andere afdeling. Ik zou je graag willen vragen om hierop te wachten, omdat zij er mee bezig zijn.

Iedereen bedankt voor het meedenken!

ik ga dit topic sluiten.
Vriendelijke groet,
Trinh
Reputatie 2
Dag rogerw,

Ik heb even met je mee kunnen kijken, omdat je je klantnummer in je profiel hebt ingevuld. Ik zie dat je klacht in behandeling is genomen door een andere afdeling. Ik zou je graag willen vragen om hierop te wachten, omdat zij er mee bezig zijn.

Iedereen bedankt voor het meedenken!

ik ga dit topic sluiten.
Vriendelijke groet,
Trinh

Dag Trinh,

Ik vraag me alleen af hoe lang ik moet wachten, duurt allemaal lang. Krijg steeds het gevoel van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Ik heb nu al vaak telefonisch contact gehad, formulieren ingediend etc en begin een beetje erg moe hiervan te worden. Waarom kan ik niet telefonisch in contact komen met desbetreffende afdeling, beetje raar in deze tijd waar bijna bij iedere bedrijf hoog in het vaandel staat om een goed cijfer te krijgen bij de klant en proactief de klant willen helpen. Beetje jammer hoe de situatie nu is en mijn geduld begint beetje bij beetje op te raken.
Reputatie 5
Badge +3
Dag rogerw,

Ik zie in ons systeem dat ze je hebben proberen te bellen en daarna een sms gestuurd hebben. Ik zal diegene een bericht sturen zodat zij nogmaals contact met je opnemen. Ik laat je topic nog even openstaan!

Vriendelijke groet,
Trinh
Reputatie 2
Dag rogerw,

Ik zie in ons systeem dat ze je hebben proberen te bellen en daarna een sms gestuurd hebben. Ik zal diegene een bericht sturen zodat zij nogmaals contact met je opnemen. Ik laat je topic nog even openstaan!

Vriendelijke groet,
Trinh

Nou Trinh, ik kan je verzekeren dat ze me niet hebben gebeld of gesmsd, ik heb 2 telefoons bij mij waarvan alle 2 de nummers bij jullie bekend zijn en geen een keer gebeld of gesmsd. Dat bedoel ik nou dat ik er een beetje moe van wordt.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb diegene een bericht gestuurd. Zodra ik meer weet hoor je het van me!
was het niet eens met een factuur die veel te hoog is. Een heel verhaal eigenlijk maar vind dat alles vrij stroef gaat bij tele2. Had graag sneller reactie gehad en dat ik niet steeds zelf contact moet opnemen
ik ondervind ook veel problemen met klacht. Steeds zelf bellen, krijg bericht binnen 10 dagen contact. Ben al van 8 augustus bezig...ben het ook een beetje moe. Heb al spijt van mijn abonnement
Reputatie 5
Badge +3
@ank s
Zou je zo vriendelijk willen zijn om een eigen topic aan te maken. Je zit nu namelijk in een topic van iemand anders. Je kan een eigen topic aanmaken door op 'stel een vraag'te klikken. We helpen je daar graag verder!
Reputatie 1

volgens mij snap je mijn verhaal niet goed, tele2 stuurt een sms dat er data is verbruikt en 1 uur later krijg ik deze sms binnen. 1 uur om een sms binnen te krijgen was misschien vroeger in de oertijd van de gsm. Ik heb dus geen kans gekregen om instellingen te wijzigen zodat geen data wordt verbruikt. En ja ik gebruik een oud abonnement meer heb ik niet nodig, kost ook bijna niets maar om dan een factuur van 340 euro te krijgen dat gaat helemaal buiten alle proporties. Is de apparatuur waarmee ze bij tele2 werken nog uit de commodore 64 tijd want echt goed werken doet het niet als je wil inloggen of een klachtenformulier wil indienen
Reputatie 1
Beste Rogerw, Je bent niet de enige. Ik heb recent exact hetzelfde probleem al jij ondervonden met TELE2. Het is betreurenswaardig op welke wijze TELE2 haar klant die slachtoffer geworden is van hun dubieus systeem probeert af te schepen en opzadelt met extreem ongevraagde en ongewilde kosten en de klant in de kou laat staan i.p.v. de klant tegemoet te komen in de vorm van een tegemoetkoming/coulance. En dan 1 euro voor elke ongevraagde/ongewenst Mb durven tellen is ook aan niemand uit te leggen. Hier zijn geen woorden voor. Welke andere provider zuigt zijn klant zo uit behalve TELE2?
Door hun houding is het uiteindelijk TELE2 die hiervoor het gelag gaat betalen. TELE2 komt er in de vergelijkingen met de overige providers er al bekaaid af en dit hebben ze helemaal aan zichzelf te wijten. Ik wens je veel succes toe Rogerw bij het vinden van een nieuwe provider. Een slechtere als TELE2 zul je niet gauw tegenkomen. Ik ben benieuwd waar Pipo de Clown nu weer mee komt. Het zou hem eren indien hij het voor zijn klant zou opnemen en er voor zorgde dat er een tegemoetkoming voor deze gevallen zou komen en daardoor een tevreden klant weet te behouden.
Reputatie 7
Badge
Ik ben zelf slechts een gebruiker van de mobiele diensten van Tele2. Het is jammer dat rogerw lang moest wachten, maar gelukkig doet Trinh nu haar best om hem te helpen.
Wat mij betreft krijgt iedereen een gepaste vergoeding in het geval dat er fouten worden gemaakt, maar uiteraard alleen als dit Tele2 te verwijten is. Als klant willen we natuurlijk wel dat de abonnementsprijzen laag blijven.
Reputatie 2
Beste Rogerw, Je bent niet de enige. Ik heb recent exact hetzelfde probleem al jij ondervonden met TELE2. Het is betreurenswaardig op welke wijze TELE2 haar klant die slachtoffer geworden is van hun dubieus systeem probeert af te schepen en opzadelt met extreem ongevraagde en ongewilde kosten en de klant in de kou laat staan i.p.v. de klant tegemoet te komen in de vorm van een tegemoetkoming/coulance. En dan 1 euro voor elke ongevraagde/ongewenst Mb durven tellen is ook aan niemand uit te leggen. Hier zijn geen woorden voor. Welke andere provider zuigt zijn klant zo uit behalve TELE2?
Door hun houding is het uiteindelijk TELE2 die hiervoor het gelag gaat betalen. TELE2 komt er in de vergelijkingen met de overige providers er al bekaaid af en dit hebben ze helemaal aan zichzelf te wijten. Ik wens je veel succes toe Rogerw bij het vinden van een nieuwe provider. Een slechtere als TELE2 zul je niet gauw tegenkomen. Ik ben benieuwd waar Pipo de Clown nu weer mee komt. Het zou hem eren indien hij het voor zijn klant zou opnemen en er voor zorgde dat er een tegemoetkoming voor deze gevallen zou komen en daardoor een tevreden klant weet te behouden.

dankjewel Bayer voor je reactie ik ben niet de enige zo te horen