vraag

Klacht verlenging abbonement

• PDW
  • Durft te posten
  • 1 reactie
Afgelopen maandag 05-02-18 werd ik gebeld door een medewerker van Tele2.
Die had een (mooie) aanbieding zodat ik van 3G naar 4G kon, en met korting op een nieuwe telefoon van €168 tot €210.
Zij zouden de dag er na terug bellen zodat ik er over na kon denken en op internet kon kijken.zo gezegd zo gedaan maar dag later niet terug gebeld.
Dus heb ik die dag er na zelf weer gebeld, dat ik graag gebruik wilde maken van de aanbieding.toen vertelde de medewerkster mij dat het helaas niet meer kon en ik meteen ja had moeten zeggen bij zo een aanbod. Achteraf gezien had ik dat mischien ook wel moeten doen,maar ik was aan het werk en wilde een doordachte keuze maken, en die tijd gaven ze mij dacht ik.nu voelt het voor mij als een worst voor je neus houden en als je wilt bijten trekken ze hem weg.hoe kan het dat 1 dag zo een verschil kan maken??
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Prijzen verschillen inderdaad.. maar als je op www.tele2.nl kijkt dan worden de telefoons daar ook met kortingen t.o.v. de advies prijs geleverd. Welk model was je nu geintresseerd in?
Dat klopt Eric maar het is naar dat als je weet dat je die korting kon en wilde genieten je in eens meer moet betalen ondanks de aangeboden kortingen via Tele2.nl. Had ik die aanbieding niet gehad,dan had het ook niet zo gevoeld.het ging om de iPhone 7 plus die ik geheel wilde betalen zodat mijn maandbedrag het zelfde blijft en de telefoon direct is afbetaald.
Reputatie 7
Badge +4
Ok. Via Tele2.nl kost dat toestel 648 euro.
Bij Apple.com kost diezelfde 780,45.
Dat scheelt toch 132,45 euro.
Deze telefoon kun je ook in 1 keer betalen als je hem besteld via www.tele2.nl/verlengen.
Reputatie 6
Badge
PDW schreef:

Dat klopt Eric maar het is naar dat als je weet dat je die korting kon en wilde genieten je in eens meer moet betalen ondanks de aangeboden kortingen via Tele2.nl. Had ik die aanbieding niet gehad,dan had het ook niet zo gevoeld.het ging om de iPhone 7 plus die ik geheel wilde betalen zodat mijn maandbedrag het zelfde blijft en de telefoon direct is afbetaald.

Het is altijd vervelend als er iets met je wordt afgesproken wat niet wordt nagekomen.
Zeg het er als verkoper dan bij dat de korting alleen gegeven wordt, indien je als klant direct besluit.

Je kunt natuurlijk zoals Eric zegt bij Tele2 een toestel voordeliger bestellen dan bij Apple zelf, maar Tele2 zou zich nu aan de prijs van het gedane aanbod moeten houden.
Ze bleven al in gebreke door zelf niet terug te bellen zoals was afgesproken.
Met al het voordeel is er daardoor toch nadeel voor PDW
Jammer......
Reputatie 5
Badge
Korting zegt op zich natuurlijk helemaal niets. Is tijdens het telefoongesprek ook het feitelijk te betalen bedrag genoemd? Zo niet, dan weet je dus niet eens of het wel voordeliger is dan op de site.
Reputatie 6
Badge
pipodeclown schreef:

Korting zegt op zich natuurlijk helemaal niets. Is tijdens het telefoongesprek ook het feitelijk te betalen bedrag genoemd? Zo niet, dan weet je dus niet eens of het wel voordeliger is dan op de site.

Dan hoeven ze dus al helemaal niet te bellen....Er zijn bedragen genoemd van 168 tot 210 euro korting Pipo.
En er werd een terugbel afspraak niet nagekomen.
Reputatie 5
Badge
Estherunlimited schreef:

pipodeclown schreef:

Dan hoeven ze dus al helemaal niet te bellen....Er zijn bedragen genoemd van 168 tot 210 euro korting Pipo.

Ik werd vandaag gebeld door mijn oude energieleverancier, omdat ik was overgestapt. Ze wilden me graag terug en ik kon 10 euro minder gaan betalen. Ik vroeg de tarieven te mailen en het blijkt uiteraard duurder. Ik heb jaren in een sales organisatie gewerkt. Korting betekent helemaal niets. De reden dat ze bellen, is dat er altijd mensen intrappen omdat ze het woord korting horen.
Reputatie 6
Badge
pipodeclown schreef:

Estherunlimited schreef:

pipodeclown schreef:

Ik heb jaren in een sales organisatie gewerkt. Korting betekent helemaal niets. De reden dat ze bellen, is dat er altijd mensen intrappen omdat ze het woord korting horen.

Je omzeilt gewoon de klacht over gedane beloftes en het niet teruggebeld zijn Pipo.
PDW vroeg wat bedenktijd, juist om uit te zoeken of de korting inderdaad wel voordeliger zou zijn. Hij ging niet over een nacht ijs.
Lees svp het relaas van TS nogmaals. Tele2 komt te vaak beloftes niet na over terugbel afspraken etc.
Reputatie 5
Badge
Estherunlimited schreef:

Lees svp het relaas van TS nogmaals. Tele2 komt te vaak beloftes niet na over terugbel afspraken etc.

Ik had het topic al goed gelezen en er is nergens duidelijk of hij een prijs gehoord heeft. De TS heeft het alleen over korting gehad. Mijn stelling is dat korting op zich helemaal niets zegt en daar blijf ik bij.

Omzeilen klinkt als een verwijt. Over het niet terugbellen heb ik het niet gehad, net als in veel andere reacties in dit topic. Logisch ook, want de enige die daar wat over kan zeggen is Tele2 zelf.
Reputatie 6
Badge
N
pipodeclown schreef:

Estherunlimited schreef:

Ik had het topic al goed gelezen en er is nergens duidelijk of hij een prijs gehoord heeft. De TS heeft het alleen over korting gehad. Mijn stelling is dat korting op zich helemaal niets zegt en daar blijf ik bij.

Omzeilen klinkt als een verwijt. Over het niet terugbellen heb ik het niet gehad, net als in veel andere reacties in dit topic. Logisch ook, want de enige die daar wat over kan zeggen is Tele2 zelf.

Nee daar heb je het niet over gehad, maar dat was nu juist wel de klacht .
Kortingen op zich zeggen natuurlijk niet altijd iets. Genadeloos lage prijzen en meer van dat soort loze kreten ook niet. Maar soms probeert men een klant te winnen of te behouden met een aantrekkelijke aanbieding
Er is in dit geval geen toestel deal tot stand gekomen, domweg omdat er niet is teruggebeld zoals was afgesproken en dus is er geen exacte prijs afspraak gemaakt kunnen worden . Maar er werd wel degelijk een aanbod gedaan om van 3G naar 4G over te kunnen gaan met een toestelkorting van 168 tot 210 euro.
Reputatie 5
Badge
Estherunlimited schreef:

N

pipodeclown schreef:

Estherunlimited schreef:

Nee daar heb je het niet over gehad, maar dat was nu juist wel de klacht .
Kortingen op zich zeggen natuurlijk niet altijd iets. Genadeloos lage prijzen en meer van dat soort loze kreten ook niet. Maar soms probeert men een klant te winnen of te behouden met een aantrekkelijke aanbieding
Er is in dit geval geen toestel deal tot stand gekomen, domweg omdat er niet is teruggebeld zoals was afgesproken en dus is er geen exacte prijs afspraak gemaakt kunnen worden . Maar er werd wel degelijk een aanbod gedaan om van 3G naar 4G over te kunnen gaan met een toestelkorting van 168 tot 210 euro.

Mijn eerste reactie in dit topic was een hele reële vraag en opmerking. Je kunt jezelf blijven herhalen en blijven inhakken op reacties van mij of anderen, maar constructief is het niet. Richt je onvrede over Tele2 vooral richting Tele2, forumleden veranderen hier niet veel aan.