beantwoord

Klacht over terugbetaling

• 15 mei 2017
  • 8 reacties
  • 156 x bekeken

Klantnr 10312813660: weer bijna 3 weken verder! Een klein bedrag waarvoor eerst n deurwaarder gestuurd zou worden is heel plotseling toch teruggestort. En terecht!! Maar de €800 na bijna half jaar nog steeds niet! Laatste reactie was dat geld onderweg is en er binnen 4 weken op rekening zou staan. Nu 20 dagen verder nog steeds niets!! Klopt, 4 weken zijn nog niet om! Maar zo moeilijk is geld terugstorten toch in deze tijd niet, blijkt wel bij dat kleinere bedrag???! Zijn er echt zo klaar mee
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 16 mei 2017, 08:46

Hoi,

Ik snap dat je het graag veel sneller terug zou hebben, 800 euro is geen klein bedrag!
Je hebt alleen je vraag zelf al beantwoord, het terug storten duurt 4 weken en dit kan in deze moderne tijd niet sneller..

Groet, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Badge
Hoi,

Ik snap dat je het graag veel sneller terug zou hebben, 800 euro is geen klein bedrag!
Je hebt alleen je vraag zelf al beantwoord, het terug storten duurt 4 weken en dit kan in deze moderne tijd niet sneller..

Groet, Maris
Hoi Maris

Nou dit kan in deze moderne tijd als het moet echt WEL sneller. Net zoals klanten snel naar Tele2 geld kunnen overmaken kan dat andersom ook.!
Tele2 doet het alleen niet.
Je antwoord is dus gewoon niet correct. De vraag is waarom kan het niet sneller?
Reputatie 1
Badge
Nou, ik begrijp dat wel. dat soort bedragen moeten echt wel even door een aantal mensen getekend worden in een bedrijfsproces. Zo'n proces wordt gemaakt voor normale zaken, bij een bank zal 800 euro een andere betekenis hebben dan bij een provider. Maar goed, je hebt hopenlijk de toezegging op zak, dan komt het uiteindelijk wel goed.
Nou, ik begrijp dat wel. dat soort bedragen moeten echt wel even door een aantal mensen getekend worden in een bedrijfsproces. Zo'n proces wordt gemaakt voor normale zaken, bij een bank zal 800 euro een andere betekenis hebben dan bij een provider. Maar goed, je hebt hopenlijk de toezegging op zak, dan komt het uiteindelijk wel goed.
Die toezegging heb ik al 5 mnd binnen Aagje!! Dus betwijfel onderhand of het nog goed komt
Reputatie 6
Badge +1
Of je schrijft een aangetekende brief aan de directie van Tele2 en stelt ze in gebreke.

Nou Aagje het is niet alleen bij dit soort hoge bedragen zo, het is bij elk onterecht afgeschreven bedrag zo.
Tele 2 bevestigd hun gemaakte fout wel maar laat de klant vervolgens wachten.
Bij andere providers heb je dan gewoon binnen een paar werkdagen de terugstorting wel. Tele2 snapt niet dat mensen door dit beleid in financiële moeilijkheden kunnen komen. De opmerking je hebt de toezegging dus zal het wel goedkomen vind ik dus echt beneden alle peil.
Klanten krijgen meteen een dreigbrief als ze niet of te laat betalen.
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!

Groet, Maris