Niet blij met medewerker klantenservice

  • 6 December 2021
  • 5 reacties
  • 151 x bekeken

Beste,

 

Afgelopen 15/07 heb ik een gesprek gehad met een van jullie medewerkers (naam is bij mij bekend) over het tijdelijk verhuizen naar het buitenland.

 

Hierbij gaf de persoon in kwestie aan dat het geen probleem zou veroorzaken om mijn abbonoment actief te blijven gebruiken. 
 

Helaas kreeg ik afgelopen week een sms met de mededeling dat jullie mij een hoog bedrag in rekening gaan brengen bij het door blijven gebruiken van mijn data.

Na opnieuw met een collega van jullie klantenservice gesproken te hebben bleek inderdaad dat mij niet de juiste informatie is verschaft. Waardoor mijn kosten nu erg hoog gaan oplopen omdat jullie klantenservice dus niet op de hoogte is van jullie eigen regels???

Ik zou graag een officiële klacht willen indienen tegen deze persoon, door haar onvolledige en onjuiste informatie zit ik met een hele hoge kosten rekening. 
 

ik hoop dat jullie spoedig contact opnemen. 
 

groetjes Daphne


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @xdaphneeeex , welkom bij de community.

Over individuele medewerkers kan ik geen uitspraak doen, maar je hebt bij het aangaan van de overeenkomst getekend voor de algemene voorwaarden.

Op blad 4 staan een aantal artikelen over gebruik in het buitenland. Permanente roaming is inderdaad niet toegestaan en wettelijke mag een provider dan extra kosten in rekening brengen. 

Reputatie 6
Badge +7

Dat is waar natuurlijk Eric, maar als iemand van de klantenservice je iets toezegt/belooft dan vertrouw je daar ook op.

@xdaphneeeex  Als je mij een privébericht wilt sturen (klik op mijn profiel, vervolgens stuur bericht) met de naam van de medewerker, kan ik voor je kijken of we dit intern kunnen bespreken/oplossen.

Reputatie 6
Badge +7

We hebben het samen kunnen oplossen, @xdaphneeeex krijgt haar kosten vergoed :grinning:

Bedankt voor je hulp @Floor109 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Daphane superfijn om te horen dat jullie er samen uit zijn gekomen. @Floor109 je bent een topper! :raised_hands_tone2: