beantwoord

Klacht over klantenservice

• 15 november 2019
  • 4 reacties
  • 282 x bekeken

Goedenavond,

Op 14/11/2019 heb ik een abonnement bij jullie aangeschaft met een iPhone 7 en 20GB internet. Nu heb ik op 15/11 gebeld naar de klantenservice om half 7 ‘s avonds omdat ik mijn abonnement toch wou veranderen naar de iPhone 8 en 7GB internet. Er werd mij verteld door de klantenservice medewerker om de bezorging te annuleren, zoals hij vroeg heb ik dat gedaan en hij vertelde me omdat ik niet thuis was op het moment dat ik terug gebeld zou worden binnen een uur. Wat dus niet is gebeurd en ik zou de telefoon dit weekend nodig hebben omdat ik anders zonder zit wat gewoon NIET kan ivm mijn werk. 

Ik probeerde te bellen naar de klantenservice omdat het onderdehand al weer 1,5 uur later was, en wat? Klantenservice dicht en het kan na het weekend pas geregeld worden. Nou dankje wel he, ik zit dit weekend zonder telefoon wat HEEL ERG LASTIG IS ivm mijn werk (!!!!!!!) en ik zeg gelijk mijn abonnement op door de slechte service en niet na komende medewerker!!!!!! 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 16 november 2019, 00:23

Op vrijdagavond een order aanpassen en zaterdag de gewijzigde levering ontvangen? Daar zou ik zeker niet op gokken als je de telefoon zó hard nodig hebt. (Weet niet eens of ze wel op zaterdag leveren)

De mediamarkt is dan inderdaad de snelste en meest veilige optie.

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Je kunt ook gewoon naar een mediamarkt gaan en daar een verlenging doen. Dan krijg je jouw toestel direct mee.

Reputatie 7
Badge +1

Op vrijdagavond een order aanpassen en zaterdag de gewijzigde levering ontvangen? Daar zou ik zeker niet op gokken als je de telefoon zó hard nodig hebt. (Weet niet eens of ze wel op zaterdag leveren)

De mediamarkt is dan inderdaad de snelste en meest veilige optie.

Reputatie 2

Of naar een Belsimpel winkel gaan, maar die zitten niet overal. Dat is ook nog een optie.

Reputatie 2

De beschreven consequenties komen zo te lezen voornamelijk voort uit een onhandige planning van je eigen kant. Het verwijt naar de klantenservice dat dan over blijft is dat je niet bent teruggebeld. Tsja.

Reageer